Skip to main content
Goedemiddag,



Heb onlangs een vervangende simkaart aangevraagd en deze is vandaag binnen gekomen. Kreeg op mijn telefoon om de 2 minuten een melding simkaart verwijderd en moest dan mijn toestel opnieuw opstarten. Nu met de nieuwe simkaart (net geactiveerd) heb ik er (voorlopig) geen last van.



Mijn vraag is moet ik de 5 euro voor de vervangende simkaart in dit geval ook zelf betalen omdat het (waarschijnlijk) een defect is in de oude simkaart.



Met vriendelijke groet,



Koen de Gier
Krijg nu de melding dat mijn simkaart is geblokkeerd voor inkomende en uitgaande gesprekken met deze simkaart. Wat kan ik hier aan doen?
Hoi koendegier1989, welkom op het forum van Simyo!



Goed dat je hebt gekeken of het aan je simkaart lag. Meestal helpt het ook om je simkaart te testen in een andere telefoon 🙂 Dan weet je sneller of een nieuwe echt nodig is.

Je gaf ook aan dat je niet meer kon bellen met de nieuwe simkaart. Sorry voor het ongemak. Er stond iets helaas niet goed op het netwerk. Ik heb het nu goed gezet. Zet je je telefoon eenmalig uit en aan? Laat je weten of je nieuwe simkaart goed werkt? Ik kan de kosten dan voor je vergoeden.



Ik hoor het graag van je 🙂
Hoi Naomi,



Bedankt voor het duidelijke antwoord! Heb een paar dagen de nieuwe simkaart uitgeprobeerd en dat heeft gelukkig het probleem opgelost . Bedankt voor de topservice!
Hoi koendegier1989,



Heel goed om te horen dat je nu weer betrouwbaar verbinding hebt met het netwerk 🙂! Ik heb de kosten van de vervangende simkaart van je factuur gehaald. Mocht het probleem terugkomen of heb je nog andere vragen, zie ik je graag weer terug op het Simyo forum.



Groetjes, Tiury

Reageer