Skip to main content

.

Een vervangende simkaart aangevraagd op 19 september, is betaald maar nog niets ontvangen!?

Ik lees hier op het forum dat dit helaas vaker voorkomt.

Hi @Dreaquila,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je je simkaart niet hebt ontvangen.

Het komt inderdaad wel eens voor dat de simkaart kwijt raakt bij de post, helaas is dit iets waar wij weinig invloed op hebben. Als je de simkaart 19 september hebt aangevraagd, dan zou je deze inmiddels allang binnen moeten hebben. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik stuur je dan graag kosteloos een nieuwe simkaart, deze moet dan binnen 2-3 werkdagen in je brievenbus liggen. 

Groetjes,
Roeqajja

Als je de simkaart 19 oktober hebt aangevraagd

Je bedoelt 19 september denk ik @Roeqajja 😎

Hi @JanD, hahaha dat klopt inderdaad. Scherp! Ik heb mijn bericht zojuist aangepast. 😁

Inmiddels er achter gekomen dat in mijn adres gegevens een verkeerd huisnummer is geregistreerd.

Zal het ongetwijfeld zelf verkeerd hebben gedaan.

De mensen ip dat nummer zeggen niets ontvangen te hebben…

Ik wil nu een nieuwe simkaart bestellen maar omdat de virige nig niet geactiveerd is kan dat niet.

Graag enige hulp🙏

Hi @Dreaquila,

Bedankt voor je reactie.

Fijn om te horen dat je achter de oorzaak bent gekomen! Ik heb je privébericht ontvangen en help je graag verder via deze weg. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer