Skip to main content
Hallo, afgelopen maandag 16 dec heb ik een micro simkaart  aangevraagd. in mijn simyo vervangende simkaart staat dat ik hem heb aangevraagd en dat er €5 euro in rekening word gebracht. maar wanneer krijg ik hem binnen? ik dacht dat ik hem binnen 3 werkdagen binnen kreeg.
Hallo, afgelopen maandag 16 dec heb ik een micro simkaart  aangevraagd. in mijn simyo vervangende simkaart staat dat ik hem heb aangevraagd en dat er €5 euro in rekening word gebracht. maar wanneer krijg ik hem binnen? ik dacht dat ik hem binnen 3 werkdagen binnen kreeg.



Hoi kimpe,



Was dat toen je overstapte van Prepaid naar Sim only? Ik zie namelijk wel je overstap op 16 december, maar niet je vervangende simkaart. Als je dat tegelijk doet, kan dat inderdaad mis gaan.

Ik zie ook nog geen €5 in rekening gebracht, dus ik ga nu een micro sim voor je bestellen, zodat die alsnog zo snel mogelijk naar je toe komt. Ik hoop nog voor de Kerst 🙂



groetjes,

Charlene
Hallo, afgelopen maandag 16 dec heb ik een micro simkaart  aangevraagd. in mijn simyo vervangende simkaart staat dat ik hem heb aangevraagd en dat er €5 euro in rekening word gebracht. maar wanneer krijg ik hem binnen? ik dacht dat ik hem binnen 3 werkdagen binnen kreeg.



Hoi kimpe,



Was dat toen je overstapte van Prepaid naar Sim only? Ik zie namelijk wel je overstap op 16 december, maar niet je vervangende simkaart. Als je dat tegelijk doet, kan dat inderdaad mis gaan.

Ik zie ook nog geen €5 in rekening gebracht, dus ik ga nu een micro sim voor je bestellen, zodat die alsnog zo snel mogelijk naar je toe komt. Ik hoop nog voor de Kerst :)



groetjes,

Charlene





Hoi Charlene,



Dat heb ik inderdaad gedaan toen ik overstapte naar sim-only.

Bedankt dat je het alsnog hebt geregeld. fijne feestdagen.



Mvg.
Hoi kimpe,



Graag gedaan namens Charlene en ook prettige feestdagen gewenst! 🙂

Reageer