Skip to main content
Beantwoord

vervangende simkaart

  • 15 November 2013
  • 5 reacties
  • 679 Bekeken

Beste Simyo



Ik heb net per ongeluk een vervangende simkaart besteld en zou deze graag annuleren. Ik hoop dat dit nog mogelijk is.

Excuses voor het ongemak.



Alvast bedankt.



Taco Righarts

06xxxxxxxx
Hoi tacorigharts,



Welkom op het Simyo forum allereerst! :)

Ik zie dat gisterochtend je e-mail hierover al is behandeld en de bestelling van de vervangende simkaart voor je is geannuleerd.
Ik heb een microsimkaart besteld. Echter moest ik eerst mijn beltegoed opwaarderen. Gedaan, nog een keer op microkaart bestellen gedrukt, maar kreeg de melding dat deze al besteld was. Kun je dat ergens terugvinden? Status van bestelling of het inderdaad besteld is? Heb geen mail gekregen over de bestelling.
Hoi jose,



Vreemd dat je deze melding krijgt, ik zie namelijk geen bestelling terug. Wat voor een simkaart heb je nodig? Een normale, micro, of een nano?
Hoi jose,



Vreemd dat je deze melding krijgt, ik zie namelijk geen bestelling terug. Wat voor een simkaart heb je nodig? Een normale, micro, of een nano?





Gelukkig niets besteld. Ik dacht dat er een microsim in mijn nieuwe Huawei moest, maar dat blijkt niet het geval te zijn. Deze post is dus opgelost.
Gelukkig niets besteld. Ik dacht dat er een microsim in mijn nieuwe Huawei moest, maar dat blijkt niet het geval te zijn. Deze post is dus opgelost.



Dit soort zelfoplossend vermogen houden we van 😉

Reageer