Beste Simyo
Ik heb net per ongeluk een vervangende simkaart besteld en zou deze graag annuleren. Ik hoop dat dit nog mogelijk is.
Excuses voor het ongemak.
Alvast bedankt.
Taco Righarts
06xxxxxxxx
Bladzijde 1 / 1
Hoi tacorigharts,
Welkom op het Simyo forum allereerst! :)
Ik zie dat gisterochtend je e-mail hierover al is behandeld en de bestelling van de vervangende simkaart voor je is geannuleerd.
Welkom op het Simyo forum allereerst! :)
Ik zie dat gisterochtend je e-mail hierover al is behandeld en de bestelling van de vervangende simkaart voor je is geannuleerd.
Ik heb een microsimkaart besteld. Echter moest ik eerst mijn beltegoed opwaarderen. Gedaan, nog een keer op microkaart bestellen gedrukt, maar kreeg de melding dat deze al besteld was. Kun je dat ergens terugvinden? Status van bestelling of het inderdaad besteld is? Heb geen mail gekregen over de bestelling.
Hoi jose,
Vreemd dat je deze melding krijgt, ik zie namelijk geen bestelling terug. Wat voor een simkaart heb je nodig? Een normale, micro, of een nano?
Vreemd dat je deze melding krijgt, ik zie namelijk geen bestelling terug. Wat voor een simkaart heb je nodig? Een normale, micro, of een nano?
Hoi jose,
Vreemd dat je deze melding krijgt, ik zie namelijk geen bestelling terug. Wat voor een simkaart heb je nodig? Een normale, micro, of een nano?
Gelukkig niets besteld. Ik dacht dat er een microsim in mijn nieuwe Huawei moest, maar dat blijkt niet het geval te zijn. Deze post is dus opgelost.
Dit soort zelfoplossend vermogen houden we van 😉
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.