.

Beantwoord

Vervangende simkaart.

  • 19 August 2013
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

Beste simyo klantenservice,

Op maandag 19 augustus 11:00 wou ik een nieuwe simkaart aanvragen maar helaas lukt dat niet.
Er komt te staan dat mijn telefoon geblokkeerd is voor gebruik , alhoewel ik dat niet helemaal snap.
Ik had hem een maandje geleden geblokkeerd aangezien ik men telefoon kwijt was,  maar dat lijkt me wel snor te zitten? (ook al me facturen netjes betaald)
Mijn vraag is nu dus eigenlijk , Wat ik nu moet doen om alsnog men vervangede simkaart te krijgen.

Mvg, 
Benson mandela
icon

Beste antwoord door Kim 20 August 2013, 12:04

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je kaart laten deblokkeren door de klantenservice. Dat als eerste. Even bellen dus. 
Badge +6
Beste simyo klantenservice,

Op maandag 19 augustus 11:00 wou ik een nieuwe simkaart aanvragen maar helaas lukt dat niet.
Er komt te staan dat mijn telefoon geblokkeerd is voor gebruik , alhoewel ik dat niet helemaal snap.
Ik had hem een maandje geleden geblokkeerd aangezien ik men telefoon kwijt was,  maar dat lijkt me wel snor te zitten? (ook al me facturen netjes betaald)
Mijn vraag is nu dus eigenlijk , Wat ik nu moet doen om alsnog men vervangede simkaart te krijgen.

Mvg, 
Benson mandela


Hoi Benson mandela,

Ik zie dat je de tip van de leon hebt gevolgd en dat er via onze telefonische klantenservice inmiddels een vervangende simkaart naar je onderweg is 🙂.

Een laatste tip: wanneer je de vervangende simkaart hebt geactiveerd via Mijn Simyo wil ik je aanraden nogmaals contact met ons op te nemen, zodat wij de blokkade van de simkaart af kunnen halen en je weer volledig gebruik zal kunnen maken van je aansluiting! 🙂

Reageer