.

Beantwoord

Vervangende simkaart

  • 14 May 2013
  • 2 reacties
  • 194 Bekeken

Hallo,

Ik heb per ongeluk twee keer een vervangende simkaart besteld (dit omdat ik de eerste keer via mijn mobiel besteld had en verder geen bevestiging kreeg, dus ik dacht dat het fout was gegaan) 
Nu heb ik de eerste dus blijkbaar wel ontvangen (de tweede nog niet), en probeerde ik hem te activeren, maar dit lukt niet. 
Is deze simkaart nu per definitie onbruikbaar of gaat het toch lukken hem te activeren?  
icon

Beste antwoord door Charlene 16 May 2013, 17:29

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ik zou even de derde afwachten en die proberen te activeren. Er kan er maar 1 werkend zijn.
Badge +8
Hallo,

Ik heb per ongeluk twee keer een vervangende simkaart besteld (dit omdat ik de eerste keer via mijn mobiel besteld had en verder geen bevestiging kreeg, dus ik dacht dat het fout was gegaan) 
Nu heb ik de eerste dus blijkbaar wel ontvangen (de tweede nog niet), en probeerde ik hem te activeren, maar dit lukt niet. 
Is deze simkaart nu per definitie onbruikbaar of gaat het toch lukken hem te activeren?  


Hoi anniekhgs,

Wij kunnen je telefoonnummer maar aan 1 simkaart tegelijk koppelen. Wanneer je er één activeert, wordt de simkaart die daarvoor actief was, onbruikbaar.
Ik heb je even een privébericht gestuurd met het simkaartnummer van de simkaart die nu actief is. Dan kun je de kaartjes nakijken, en zien welke je nu moet hebben. De PIN- en PUKcode die je ziet, als je op dit moment inlogt op Mijn Simyo, zijn de PIN- en PUKcode die bij de actieve simkaart horen.

Het is op dit moment zo dat je geen bevestiging krijgt, als je een vervangende simkaart aanvraagt. Zelf zou ik dan ook geneigd zijn om het nog eens aan te klikken 😉 Er wordt nu aan gewerkt, dat er wel zo'n melding of email komt.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,

Charlene

Reageer