Skip to main content
Ik heb vandaag mijn vervangende simkaart ontvangen, maar op Mijn Simyo staat de optie niet op site.  Hoe kan ik deze kaart nog voor het weekend activeren? De telefonische Helpdesk van Simyo is pas weer maandagmorgen bereikbaar.
Als activeren niet kan op Mijn Simyo, dan is er weinig dat je kunt doen, afgezien van een berichtje via Twitter sturen want daar wordt in het weekend vaak wel op gereageerd.
Hoi Hermien,



Welkom op het forum :)



Ik zie dat je je vervangende simkaart vanochtend hebt geactiveerd. Werkt de simkaart naar behoren? Ik moet zeggen dat ik het vreemd vind dat je het niet hebt kunnen vinden op Mijn Simyo. Als je ingelogd bent en je gaat naar de tab Mijn Gegevens zie je een link staan 'activeer simkaart'. Als je hierop klikt en je vult het simkaartnummer in van je nieuwe simkaart, activeer je de vervangende simkaart.



Heb ik je vraag zo goed beantwoord?

Reageer