.

Beantwoord

vervangende sim: zelfde nummer?

  • 8 August 2013
  • 5 reacties
  • 656 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 11 reacties
Ik heb een vervangende simkaart besteld omdat ik voor mijn nieuwe telefoon een microsim nodig heb. Blijft nu wel mijn huidige nummer behouden?
icon

Beste antwoord door Charlene 9 August 2013, 17:11

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +8
Ik heb een vervangende simkaart besteld omdat ik voor mijn nieuwe telefoon een microsim nodig heb. Blijft nu wel mijn huidige nummer behouden?

Hoi yoco,

Welkom op het forum :)
Ja hoor, alle instellingen van je oude simkaart worden op de nieuwe gezet. Zodra je de nieuwe simkaart activeert, is de oude niet meer bruikbaar.

Laat je even weten of het lukt?

Groetjes,
Charlene
Badge
Ik heb een vervangende simkaart besteld omdat ik voor mijn nieuwe telefoon een microsim nodig heb. Blijft nu wel mijn huidige nummer behouden?

Hoi yoco,

Welkom op het forum :)
Ja hoor, alle instellingen van je oude simkaart worden op de nieuwe gezet. Zodra je de nieuwe simkaart activeert, is de oude niet meer bruikbaar.

Laat je even weten of het lukt?

Groetjes,
Charlene


Het is gelukt! Ik heb wel een ander probleem. Op mijn Iphone 4 kan ik geen SMS versturen?? Het mobiel netwerk staat wel aan. bij APN staat iphonekpn.nl maar zijn de velden met gebruikersnaam en ww leeg en bij MMS idem maar dan met portalmmm.nl 
Geen idee wat dit allemaal betekent maar wat moet ik doen?

Vreemd genoeg zie ik ook steeds KPN NL staan als icoontje links boven. In mijn vorige sim/telefoon stond simyo. 
Badge
Ik heb een vervangende simkaart besteld omdat ik voor mijn nieuwe telefoon een microsim nodig heb. Blijft nu wel mijn huidige nummer behouden?

Hoi yoco,

Welkom op het forum :)
Ja hoor, alle instellingen van je oude simkaart worden op de nieuwe gezet. Zodra je de nieuwe simkaart activeert, is de oude niet meer bruikbaar.

Laat je even weten of het lukt?

Groetjes,
Charlene


Het is gelukt! Ik heb wel een ander probleem. Op mijn Iphone 4 kan ik geen SMS versturen?? Het mobiel netwerk staat wel aan. bij APN staat iphonekpn.nl maar zijn de velden met gebruikersnaam en ww leeg en bij MMS idem maar dan met portalmmm.nl
Geen idee wat dit allemaal betekent maar wat moet ik doen?

Vreemd genoeg zie ik ook steeds KPN NL staan als icoontje links boven. In mijn vorige sim/telefoon stond simyo.


Ik kan inmiddels wel SMS-en maar zie nog wel steeds kpn overal staan ipv simyo


]
Badge
Als het goed is heeft elke telefoon KPN NL staan. Ik ga er vanuit dat dit zo is omdat ze gebruik maken van het KPN netwerk of omdat ze een dochter zijn van KPN. Maar het klopt in ieder geval wel!
Badge +8
Het is gelukt! Ik heb wel een ander probleem. Op mijn Iphone 4 kan ik geen SMS versturen?? Het mobiel netwerk staat wel aan. bij APN staat iphonekpn.nl maar zijn de velden met gebruikersnaam en ww leeg en bij MMS idem maar dan met portalmmm.nl 
Geen idee wat dit allemaal betekent maar wat moet ik doen?

Vreemd genoeg zie ik ook steeds KPN NL staan als icoontje links boven. In mijn vorige sim/telefoon stond simyo. 
Ik kan inmiddels wel SMS-en maar zie nog wel steeds kpn overal staan ipv simyo


]

Als het goed is heeft elke telefoon KPN NL staan. Ik ga er vanuit dat dit zo is omdat ze gebruik maken van het KPN netwerk of omdat ze een dochter zijn van KPN. Maar het klopt in ieder geval wel!

Hoi yoco,

Fijn dat het sms'en uiteindelijk is gelukt :)
Simyo maakt inderdaad gebruik van het KPN netwerk, dus of er nou Simyo staat of KPN, dat maakt niet uit. Dat is hetzelfde netwerk.
Veel plezier met je iPhone!

Groetjes,
Charlene

Reageer