Skip to main content
Heb een vervangende sim en heb deze via "simkaart activeren" geactiveerd, maar hij werkt niet.

Iets fout gegaan misschien?
Hier hetzelfde probleem, kaart geactiveerd, simkaart status staat op actief bij mijn gegevens. Maar geen verbinding met netwerk, kan niet bellen of gebeld worden.

Heb de kaart ook al in een andere telefoon gedaan en daar doet die het ook niet.

Een andere simyo kaart werkt wel in beide telefoons.
Hoi adrvyp & myde,



Graag heet ik jullie beiden welkom op het Simyo forum! :)



Ik heb allebei jullie aansluitingen bekeken en op beide aansluitingen zie ik dat de juiste (nieuwe) simkaart staat aangesloten op het telefoonnummer. Hebben jullie je telefoon al een keer uit/aan gedaan? Op die manier forceer je de simkaart zich opnieuw aan te melden op het netwerk.



Als dit niet werkt, zouden jullie dan de simkaart in een andere telefoon willen proberen? Op die manier kun je testen of de simkaart stuk is.



Ik ben erg benieuwd of de simkaart het inmiddels doet of dat er toch meer aan de hand is. Zouden jullie daar een terugkoppeling over willen geven?
Alles weer ok.

Simkaart is vanmorgen geactiveerd en werkt inmiddels weer.

Uiteraard na opnieuw opstarten mobiel.



M.v.g. Adrvyp



Hoi adrvyp & myde,



Graag heet ik jullie beiden welkom op het Simyo forum! :)



Ik heb allebei jullie aansluitingen bekeken en op beide aansluitingen zie ik dat de juiste (nieuwe) simkaart staat aangesloten op het telefoonnummer. Hebben jullie je telefoon al een keer uit/aan gedaan? Op die manier forceer je de simkaart zich opnieuw aan te melden op het netwerk.



Als dit niet werkt, zouden jullie dan de simkaart in een andere telefoon willen proberen? Op die manier kun je testen of de simkaart stuk is.



Ik ben erg benieuwd of de simkaart het inmiddels doet of dat er toch meer aan de hand is. Zouden jullie daar een terugkoppeling over willen geven?


Ik had mijn mobiel al een paar keer aan en uit gedaan. Sim kaart ook in andere mobiel geprobeert enz.



Heb vanmorgen dus maar gebeld met klantenservice, die hebben een reset doorgevoerd.

Probleem lag ook niet bij mij, activeren was goed gegaan en simkaart stond op actief. Dus eigenlijk had het moeten werken.

Na een bepaalde tijd moest ik mijn mobiel dan weer aan zetten, met resultaat dat die het nog niet deed.



Weer gebeld met klantenservice, dit keer is het probleem doorgestuurd naar de technische dienst (geloof ik), want in systeem stond alles wel goed, maar ik kreeg gewoon geen verbinding met het netwerk.

En ik mocht dan zo rond 15:00 uur de mobiel weer aanzetten.

Gelukkig probleem opgelost hij doet het 😃
Hallo,



Vandaag de nieuwe simkaart geactiveerd, maar helaas pindakaas. 'Alleen noodoproepen' wordt op de telefoon weergegeven. Telefoon al een paar keer uit en weer aangezet. Niets. Ondertussen een hele avondmaal gekookt en gegeten , nog steeds niets. Bellen naar klantenservice is ook een beetje lastig, aangezien 112 niet veel met deze situatie doet.



Kunnen jullie hier naar kijken?

Bedankt!
Hoi WiiVy, welkom op het Simyo forum!



In je gegevens zie ik inderdaad een nieuwe simkaart besteld hebt, én dat ie nog niet is geactiveerd.

Ik heb het doorgegeven aan onze IT afdeling, dus ik hoop dat ze er snel mee aan de slag kunnen voor je.

(Edit: inmiddels heb je de activatie mail gekregen!)





myde, dank je voor je terugkoppeling!

Reageer