.

Beantwoord

Vervangende SIM/micro en veranderen bundel

  • 12 December 2012
  • 1 reactie
  • 168 Bekeken

Hallo, ik heb momenteel een maandelijks Simyo abo, met blackberry internet. Ik wil over van een blackberry naar een iPhone en heb nu een nieuwe (micro)sim nodig. Na meerdere malen met de klantenservice gebeld te hebben kan niemand mij een duidelijk antwoord geven over hoe en wat. Ik begrijp dat ik via 'Mijn Simyo' een vervangende simkaart aan moet vragen die tegelijkertijd een microSIM is. Maar op het moment dat ik een nieuwe SIMkaart aanvraag, wordt mijn huidige SIMkaart geblokkeerd en ben ik 2 dagen niet bereikbaar. Dat wil ik dus niet! Ik heb mijn telefoon nodig en ben niet bereid om al betalende voor mijn huidige abo 'vrijwillig'  2 dagen onbereikbaar te zijn. Uit verschillende forum posts maak ik op dat het onbereikbaar zijn bij het aanvragen van een nieuwe SIMkaart niet nodig is. Ik hoop dat iemand mij kan helpen aan een nieuwe SIMkaart, het overzetten van BlackBerry internet naar gewoon internet en dat alles door bereikbaar te blijven (eventueel met een tijdelijk ander nummer).
Ik hoor graag van jullie!
Met vriendelijke groet,

Kelly
icon

Beste antwoord door Wayne 13 December 2012, 11:46

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Kelly11,

Het is helaas niet mogelijk om op een andere manier een microsim te bestellen. De enige manier is om een vervangende simkaart te bestellen en hiermee ben je helaas niet bereikbaar zolang deze onderweg is.

Reageer