-
-
Startend Simyaan
-
0 reacties
Hallo, ik heb momenteel een maandelijks Simyo abo, met blackberry internet. Ik wil over van een blackberry naar een iPhone en heb nu een nieuwe (micro)sim nodig. Na meerdere malen met de klantenservice gebeld te hebben kan niemand mij een duidelijk antwoord geven over hoe en wat. Ik begrijp dat ik via 'Mijn Simyo' een vervangende simkaart aan moet vragen die tegelijkertijd een microSIM is. Maar op het moment dat ik een nieuwe SIMkaart aanvraag, wordt mijn huidige SIMkaart geblokkeerd en ben ik 2 dagen niet bereikbaar. Dat wil ik dus niet! Ik heb mijn telefoon nodig en ben niet bereid om al betalende voor mijn huidige abo 'vrijwillig'Â 2 dagen onbereikbaar te zijn. Uit verschillende forum posts maak ik op dat het onbereikbaar zijn bij het aanvragen van een nieuwe SIMkaart niet nodig is. Ik hoop dat iemand mij kan helpen aan een nieuwe SIMkaart, het overzetten van BlackBerry internet naar gewoon internet en dat alles door bereikbaar te blijven (eventueel met een tijdelijk ander nummer).
Ik hoor graag van jullie!
Met vriendelijke groet,
Kelly