Skip to main content
Ik heb een nieuwe telefoon, waarbij ik een nano simkaart nodig heb.

ik heb een vervangende simkaart van jullie gekregen. Deze heb ik een uur geleden geactiveerd, maar nog steeds kan ik me niet aanmelden op het netwerk. Ik heb de telefoon al een paar keer uit en weer aan gezet en ook de simkaart al een keer opnieuw erin gedaan. Ik kan het niet testen op een andere telefoon, omdat daar geen nano in past.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn nieuwe telefoon kan gebruiken?
Hoi Boswiek,



Welkom op het Simyo Forum.



Allereerst zie je dat ik jouw forumnaam heb aangepast. Het is niet verstandig om je telefoonnummer hiervoor te gebruiken. Dit omdat jouw nummer dan voor iedereen in te zien is. Mocht je niet tevreden zijn met de naam die ik nu voor je uitgekozen heb, dan kun je dit altijd aangeven.



Het is erg lastig dat je jouw simkaart niet kunt activeren. In het systeem zie ik dat er een kleine error ingeslopen is waardoor je simkaart niet actief is geworden. Onze IT afdeling heeft dit gezien en pro-actief gehandeld. Jouw simkaart is vanochtend alsnog geactiveerd. Klopt het dat je hier ondertussen gebruik van kunt maken?



Groetjes,

Angela
Hoi Angela,



Bedankt! Vanmorgen kreeg ik opeens netwerk inderdaad. Het is opgelost!
Hoi Boswiek,



Fijn dat je dit nog even hebt laten weten 🙂 Heel goed dat het probleem opgelost is. Mocht je onze hulp nog eens nodig hebben, dan zien we je graag terug op het forum.



Groetjes,

Angela

Reageer