.

Beantwoord

Vervangende SIM kaart besteld, maar verkeerd adres. Waar gaat de simkaart nu naartoe?


Goedemorgen,

Vanmorgen heb ik een vervangende simkaart besteld. Hiervoor heb ik mijn adres gewijzigd, maar deze wijziging is niet opgeslagen. Dit betekent dat mijn SIM kaart naar mijn oude adres gestuurd zal worden. Is het nog mogelijk om het verzendadres aan te passen?

Alvast dank!
icon

Beste antwoord door Tiury 5 April 2016, 09:26

Bekijk originele reactie

11 reacties

Bel naar 1200 voor een hopelijk snellere oplossing..
Hi Raytje, dank voor de tip alleen ik kan niet meer bellen aangezien mijn telefoon is gestolen, dus ik mijn oude SIM kaart niet meer beschikbaar heb 😞
Hmm hier kan het een dag duren voor Simyo antwoord.. Probeer anders twitter..
Ga ik ook proberen!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi AnoukAmsterdam, welkom op het Simyo forum 🙂.

Goed dat je meteen aan de bel trekt over je adresgegevens, want je wil natuurlijk dat we zo snel mogelijk een nieuwe simkaart afleveren. Zo te zien heb je gister bevestiging gekregen van mijn collega van het e-mail team dat je simkaart naar het juiste adres is verzonden. Deze simkaart ontvang je daarom vandaag of morgen 🙂.

Laat je ons weten als je de simkaart hebt gehad?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor de tips Raytje!
Hi @Tiury,

Ondertussen heb ik mijn nieuwe SIMkaart ontvangen alleen werkt deze niet. Wanneer ik mijn oude SIMkaart wil blokkeren via mijnsimyo wordt aangegeven dat het systeem momenteel niet werkt. Zouden jullie voor mij mijn huidige SIMkaart kunnen blokkeren?

Dank alvast!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi AnoukAmsterdam,

Goed dat je de nieuwe simkaart hebt ontvangen! Helaas begrijp ik niet precies wat je bedoelt met het blokkeren van je oude simkaart?

In het systeem zie ik dat je jouw nieuwe simkaart geactiveerd hebt. Deze is dan direct te gebruiken met de pin- en pukcode die je via een e-mail hebt ontvangen van ons. Je vindt deze codes ook via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart. Jouw oude simkaart is automatisch geblokkeerd zodra je de nieuwe simkaart hebt geactiveerd.

Klopt het dat het alsnog gelukt is? Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Angela
Hoi,

Ik heb een vervangende simkaart besteld en mijn adresgegevens hiervoor veranderd zodat hij bij mij thuis geleverd zou worden. Dit is niet gebeurd, hij is gewoon naar mijn ouders gestuurd (mijn standaard adres). Dit is niet zo erg voor mij zelf want ik ga vrijdag weer naar mijn ouders toe maar is misschien wel handig als jullie hier naar gaan kijken voor andere mensen.

M.v.g Inge Evenhuis
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Inge,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat je simkaart naar je ouders is gestuurd! Ik zie dat je adreswijziging niet is doorgekomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, dus we houden dit goed in de gaten. Dankjewel voor het melden! Pas je voor de zekerheid nu toch even je adres aan via Mijn Simyo > Instellingen > Persoonlijke gegevens? Op die manier weet je tenminste zeker dat het de volgende keer niet weer gebeurt.

Gaat dit lukken?

Groetjes,
Jihane
Ja, dat komt wel goed
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Inge,

Dat is mooi om te horen!

Ik wens je alvast een fijne dag toe.

Groetjes,
Asma

Reageer