Skip to main content
Afgelopen zondag heb ik een vervangende SIM-kaart aangevraagd, echter bedacht ik me net dat jullie nog mijn oude postadres hebben... Ik heb het adres net gewijzigd, ben ik nog op tijd of zit mijn nieuwe SIM-kaartje al ergens in het traject?
Hoi BramJ,



Welkom op het forum.



Jammer dat je later achter bent gekomen dat je adresgegevens niet correct waren. Ik zie dat je op 26 april de vervangende simkaart had aangevraagd. De bestelling was de volgende dag al doorgezet. Je had je gegevens op 28 april aangepast. De simkaart is al verstuurd :(



Zojuist heb ik vanuit hier een nieuwe simkaart voor je aangevraagd. Je kan deze binnen 3 dagen thuis verwachten. Via Mijn Simyo kan je de ontvangen simkaart activeren. Wel hoor je, omdat er al een simkaart verstuurd is, de ontvangen simkaart 2x te activeren. Vervolgens wordt je nummer gekoppeld aan de laatst verstuurde simkaart.



Laat je ons weten als je de simkaart geactiveerd hebt?
ok, helaas was ik te laat.

in ieder geval bedankt voor het opnieuw aanvragen voor me.
Hoi BramJ,



Namens Ali; graag gedaan 🙂! We horen het graag van je als je de simkaart hebt ontvangen.



Groetjes, Tiury
Er is toch nog iets mis gegaan, heb nog geen nieuwe simkaart ontvangen.

Zit nog steeds met mijn op maat geknipte simmetje... werkt wel, maar heb toch liever een echte nano
Hoi BramJ,



Wat vervelend dit zeg. Hij is wel degelijk naar het adres opgestuurd die je onlangs hebt aangepast. Ik stuur je even een privéberichtje om deze gegevens te verifiëren.



Groetjes, Tiury
Hoi BramJ,



Je adres lijkt te kloppen. Om deze reden heb ik je nogmaals een nieuwe simkaart toegestuurd. Je ontvangt 'm met ongeveer 2-3 werkdagen. Hou je brievenbus in de gaten, heb je 'm met die 3 dagen niet, laat het weten!



Groetjes, Tiury

Reageer