Geachte lezer,
Onlangs heb ik een vervangende SIM-kaart besteld bij Simyo. Nu las ik op het forum meerdere reacties dat het activeren van de SIM-kaart tijdelijk niet mogelijk was, maar nu weer is opgelost.
Dit geldt echter niet voor mij. Ik kan mijn SIM-kaart nog steeds niet activeren (optie is niet zichtbaar) en ik zie ook geen 'blauwe balk', die in sommige andere topics wordt genoemd.
Hoe kan ik mijn SIM-kaart activeren?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Poepie Poepie Stront,
Welkom op het Simyo forum.
Vervelend dat je nog niet je simkaart kan activeren op Mijn Simyo.
Ik heb gevraagd of de technische heren je simkaart kunnen activeren.
Kun jij je telefoon eens opnieuw starten?
Welkom op het Simyo forum.
Vervelend dat je nog niet je simkaart kan activeren op Mijn Simyo.
Ik heb gevraagd of de technische heren je simkaart kunnen activeren.
Kun jij je telefoon eens opnieuw starten?
Welkom op het Simyo forum.
Vervelend dat je nog niet je simkaart kan activeren op Mijn Simyo.
Ik heb gevraagd of de technische heren je simkaart kunnen activeren.
Kun jij je telefoon eens opnieuw starten?
Het was inderdaad een technisch probleem. Ik ben opnieuw ingelogd in Mijn Simyo en nu zie ik een andere pincode. Mijn SIM-kaart is nu geactiveerd. Bedankt!
Hoi Poepie Poepie Stront,
Erg fijn dat het werkt. Graag gedaan 🙂 Creatieve forumnaam trouwens ;)
Hopelijk zien we je terug op het forum.
Erg fijn dat het werkt. Graag gedaan 🙂 Creatieve forumnaam trouwens ;)
Hopelijk zien we je terug op het forum.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.