.

Beantwoord

Vervangende sim-kaart

  • 27 December 2012
  • 7 reacties
  • 197 Bekeken

Badge
Goedenavond,

Vanmiddag heb ik via Mijn Simyo - Selfservice een vervangende simkaart aangevraagd. Ik heb hier geen bevestiging van ontvangen, maar dit is mijn eigen schuld: in mijn persoonlijke gegevens stond nog een oud (en niet meer bestaand) e-mailadres. Ik heb dit nu gewijzigd. Aangezien ik er wel graag zeker van wil zijn of mijn aanvraag voor de vervangende simkaart goed is doorgekomen, vroeg ik mij af of dit misschien gecheckt kon worden?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Floor
icon

Beste antwoord door Wayne 31 December 2012, 16:46

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge
PS. Ik zie nou net berichten op het forum dat je de oude simkaart niet kan gebruiken wanneer je een vervangende simkaart aanvraagt. Is dit nog steeds het geval? Hoe werkt dit?
Reputatie 2
Badge +1
Hey Floortjefien,

Wij hebben jouw aanvraag voor de vervangende simkaart ontvangen. Deze is op 27-12 door ons verstuurd.

Zodra je deze hebt ontvangen kan je deze via jouw persoonlijke pagina activeren.
Badge
Op donderdag 27 december de vervangende simkaart besteld en op zaterdag 29 december ontvangen. Bedankt voor de snelle service!! 

Mijn simkaart werd niet geblokkeerd in de periode tussen het aanvragen van de vervangende simkaart en het activeren hiervan en het activeren verliep zonder problemen. Ik ben een tevreden klant! 
Op donderdag 27 december de vervangende simkaart besteld en op zaterdag 29 december ontvangen. Bedankt voor de snelle service!! 

Mijn simkaart werd niet geblokkeerd in de periode tussen het aanvragen van de vervangende simkaart en het activeren hiervan en het activeren verliep zonder problemen. Ik ben een tevreden klant! 


Goedemiddag.

Ik heb vandaag mijn micro simkaartje ontvangen,en zag dat jij jou simkaart zelf had geactiveerd.
Mag ik vragen hoe jij dat hebt gedaan?
Ik kan op mijn persoonlijke pagina niet iets vinden dat ik hem kan activeren.

Alvast harstikke bedankt.

Mvg M van de Brink.
Reputatie 2
Badge +1
Hey MVDB73,

Zou je even jouw toestel uit en in kunnen schakelen en vervolgens kunnen laten weten of dit hierna werkt?
Hallo Wayne.

Ik heb hem uitgeschakeld,en daarna weer in.
Nu werkt hij wel.

Bedankt.

Gr M vd B
Badge +6
Hoi MVDB73,

Fijn te horen dat je aansluiting weer werkt.

Reageer