Skip to main content
Beantwoord

Vervangende SIM annuleren

• December 17, 2025
  • 3 reacties
  • 24 Bekeken

Al enige tijd mijn reserve telefoon kwijt met hierin een SimYo sim-kaart en abbonement.
Vanmorgen maar een vervangende simkaart besteld voor een andere telefoon.

De wet van Murphy: ik maak een tas open en wat zit daarin, de reserve telefoon die zoek was.
Kan ik de vervangende sim nog annuleren ?

Groetjes Carl

Beste antwoord door Sedat

Hoi ​@Carl1968 ,

Bedankt voor je bericht. Begrijpelijk dat je dit even navraagt!

Wat fijn om te horen dat je de telefoon toch weer hebt gevonden! Helaas is het niet mogelijk om de vervangende simkaart te annuleren, omdat de aanvraag al is verwerkt. De nieuwe simkaart ontvang je binnen 2 werkdagen.

Je kunt de huidige simkaart blijven gebruiken zolang je de nieuwe simkaart niet activeert. Wanneer  de nieuwe simkaart binnen 6 maanden niet wordt geactiveerd, verloopt deze en kan hij niet meer worden gebruikt.  Als je de nieuwe simkaart niet wilt gaan gebruiken adviseer ik je om deze door te knippen en recyclen. 

Mocht je verder nog vragen hebben laat het mij dan gerust weten!

Groetjes,
Sedat

3 reacties

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • antwoord
  • December 17, 2025

Hoi ​@Carl1968 ,

Bedankt voor je bericht. Begrijpelijk dat je dit even navraagt!

Wat fijn om te horen dat je de telefoon toch weer hebt gevonden! Helaas is het niet mogelijk om de vervangende simkaart te annuleren, omdat de aanvraag al is verwerkt. De nieuwe simkaart ontvang je binnen 2 werkdagen.

Je kunt de huidige simkaart blijven gebruiken zolang je de nieuwe simkaart niet activeert. Wanneer  de nieuwe simkaart binnen 6 maanden niet wordt geactiveerd, verloopt deze en kan hij niet meer worden gebruikt.  Als je de nieuwe simkaart niet wilt gaan gebruiken adviseer ik je om deze door te knippen en recyclen. 

Mocht je verder nog vragen hebben laat het mij dan gerust weten!

Groetjes,
Sedat

JanD
  • December 17, 2025

Beste ​@Sedat ik denk dat ​@Carl1968 het gevraagd heeft omdat een vervangende simkaart in de regel geld kost en dat met die vraag wil voorkomen.

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 18, 2025

Beste ​@Sedat ik denk dat ​@Carl1968 het gevraagd heeft omdat een vervangende simkaart in de regel geld kost en dat met die vraag wil voorkomen.

Hoi ​@JanD, bedankt voor je bericht. Dat kan ik me goed voorstellen. Daarom heb ik in overleg met de juiste afdeling voor ​@Carl1968  kunnen regelen dat de kosten voor de vervangende simkaart worden vergoed. Let er wel op dat dit een eenmalige vergoeding is! Hopelijk ben je hiermee geholpen. :) 

Groetjes,
Sedat