.

Beantwoord

Vervangende kaart activeren lukt niet

  • 22 January 2014
  • 1 reactie
  • 282 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Goedemorgen, omdat ik niet alles in 1 keer heb geinstalleerd twijfel ik over de door mij doorgevoerde actie om mijn sim kaart en vervangende simkaart activatie. Vraag: ik zie nergens een kopje : vervangende kaart activeren op " mijn simyo ", betekent dit dat ik dus de kaart heb geactiveerd?
Gr
O
icon

Beste antwoord door Natascha 23 January 2014, 10:11

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Goedemorgen, omdat ik niet alles in 1 keer heb geinstalleerd twijfel ik over de door mij doorgevoerde actie om mijn sim kaart en vervangende simkaart activatie. Vraag: ik zie nergens een kopje : vervangende kaart activeren op " mijn simyo ", betekent dit dat ik dus de kaart heb geactiveerd?
Gr
O


Hoi Olive,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je simkaart is geactiveerd en dat er verbruik heeft plaatsgevonden. Klopt het dat je gebruik kunt maken van je aansluiting? Ik verneem het graag van je.

Reageer