Hoe kan ik het morgen opnieuw proberen? Wat moet in dan doen?
Bladzijde 1 / 1
ja inderdaad wat moet ik dan doen?
Gewoon de pincode die ik kreeg nogmaals invoeren?
groetjes Karin
Gewoon de pincode die ik kreeg nogmaals invoeren?
groetjes Karin
Ik kreeg net een mail van Simyo met mijn codes
Mijn kaart is geactiveerd
en werkt
groetjes Karin
Mijn kaart is geactiveerd
en werkt
groetjes Karin
Hoi Thomas Mudde,
Als het goed is, zie je de optie simkaart activeren, of vervangende simkaart activeren nu wel staan. Op de overzichtspagina, en/of onder Mijn Instellingen & Simkaart. Daar vul je dus het simkaartnummer in, en als je dan de email binnen hebt met je (nieuwe) PIN en PUKcode, is je sim geactiveerd
Laat je weten of het je nu lukt?
Groetjes,
Charlene
Karin303, jouw vraag heb ik ergens anders beantwoord, en ik zie hier dus, dat het inmiddels is gelukt.
Leuk dat je je ook voorstelt en een fotootje hebt toegevoegd. Dat vinden we gezellig 🙂
Kun je je vraag voortaan wel in 1 topic houden? Anders gaan we hem heel vaak beantwoorden en dan wordt het zo onoverzichtelijk;)
Groetjes en tot ziens hier 🙂,
Charlene
hoi Charlene
ik heb de mail ontvangen. heb hem dus al geactiveerd. maar hij doet het nog niet. ik heb wel berijk maar geen 3g en kan ook niet bellen en sms'en. moet ik nu wachten?
Thomas
ik heb de mail ontvangen. heb hem dus al geactiveerd. maar hij doet het nog niet. ik heb wel berijk maar geen 3g en kan ook niet bellen en sms'en. moet ik nu wachten?
Thomas
Hoe kan ik het morgen opnieuw proberen? Wat moet in dan doen?
Hoi Thomas Mudde,
Als het goed is, zie je de optie simkaart activeren, of vervangende simkaart activeren nu wel staan. Op de overzichtspagina, en/of onder Mijn Instellingen & Simkaart. Daar vul je dus het simkaartnummer in, en als je dan de email binnen hebt met je (nieuwe) PIN en PUKcode, is je sim geactiveerd
Laat je weten of het je nu lukt?
Groetjes,
Charlene
Karin303, jouw vraag heb ik ergens anders beantwoord, en ik zie hier dus, dat het inmiddels is gelukt.
Leuk dat je je ook voorstelt en een fotootje hebt toegevoegd. Dat vinden we gezellig :)
Kun je je vraag voortaan wel in 1 topic houden? Anders gaan we hem heel vaak beantwoorden en dan wordt het zo onoverzichtelijk;)
Groetjes en tot ziens hier 🙂,
Charlene
hoi Charlene
ik heb de mail ontvangen. heb hem dus al geactiveerd. maar hij doet het nog niet. ik heb wel berijk maar geen 3g en kan ook niet bellen en sms'en. moet ik nu wachten?
Thomas
ik heb de mail ontvangen. heb hem dus al geactiveerd. maar hij doet het nog niet. ik heb wel berijk maar geen 3g en kan ook niet bellen en sms'en. moet ik nu wachten?
Thomas
Hoi Thomas Mudde,
Ik zie niets in het systeem waardoor er nu nog iets verkeerd zou gaan. Heb je je toestel al eens uit gehad een minuutje of 10 en daarna weer aangezet? Dan kan de simkaart zich proberen aan te melden. Wat voor toestel gebruik je? Dan zou je hier de internetinstellingen eens kunnen nakijken.
Ik hoor graag van je of het nu lukt.
Groetjes,
Charlene
Dit is een vervolg op https://forum.simyo.nl/nieuws-acties-and-verstoringen-59/vertraging-activeren-simkaart-15500/
omdat ik dat topic gesloten heb.
omdat ik dat topic gesloten heb.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.