ik heb een vervangende simkaart besteld en nu blijkt dat ie automatisch naar mijn huisadres wordt gestuurd.
ik wil dat het naar bij een ander afleveradres wordt bezorgd.
hoe kan ik dit wijzigen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Turbolnge, welkom op het Simyo forum :$
Je simkaart wordt automatisch verzonden naar het adres dat bij ons bekend is. Als je wilt dat het naar een ander adres wordt gestuurd, dan kun je (tijdelijk) het adres veranderen op je Mijn Simyo pagina. Je doet dit onder het tabblad Mijn gegevens. Het adres wijzig je dan voordat je een simkaart besteld.
Op dit moment is je simkaart vanochtend vroeg al verzonden. Deze verzending kan ik helaas niet tegengaan. Je ontvangt hem binnen drie werkdagen.
Is je vraag beantwoord?
Je simkaart wordt automatisch verzonden naar het adres dat bij ons bekend is. Als je wilt dat het naar een ander adres wordt gestuurd, dan kun je (tijdelijk) het adres veranderen op je Mijn Simyo pagina. Je doet dit onder het tabblad Mijn gegevens. Het adres wijzig je dan voordat je een simkaart besteld.
Op dit moment is je simkaart vanochtend vroeg al verzonden. Deze verzending kan ik helaas niet tegengaan. Je ontvangt hem binnen drie werkdagen.
Is je vraag beantwoord?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.