Ik heb begrepen dat sinds vandaag de Rabobank wallet app ook werkt voor klanten bij kon en simyo. Nu staat er dat ik een nieuwe nfc simkaart aan moet vragen maar ik zie op de simyo site niet specifiek staan dat een nieuwe simkaart ook daadwerkelijk een nfc kaart is... Is dit wel het geval?
Bladzijde 1 / 1
Kon moet kpn zijn;)
Heb het antwoord inmiddels al gevonden, was iets te snel. Vanaf 1-1-16 standaard een nfc simkaart:)
Maar nou had ik toevallig een week geleden problemen met mijn telefoon en simkaart en toen dacht ik erover om een nieuwe simkaart aan te vragen, en toen koste dit 5 euro. Maar nu staat er geen prijs meer bij... is het nu gratis of nog steeds 5 euro?
Maar nou had ik toevallig een week geleden problemen met mijn telefoon en simkaart en toen dacht ik erover om een nieuwe simkaart aan te vragen, en toen koste dit 5 euro. Maar nu staat er geen prijs meer bij... is het nu gratis of nog steeds 5 euro?
Een vervangende simkaart kost EUR 5,00
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-een-vervangende-simkaart-41
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-een-vervangende-simkaart-41
Hoi Danielmeester,
Zo te zien zijn je twee vragen al helemaal beantwoord 🙂! We versturen nu standaard 3-in-1 NFC simkaarten. Dat kun je gerust multifunctioneel noemen, nietwaar?
Daarnaast is het inderdaad zo, zoals RicoK aangeeft, dat een vervangende simkaart nog steeds € 5,- is. Waarom dit niet meer op de bestelpagina staat, is voor mij ook een beetje de vraag en gaat meteen iets aan gebeuren. Omdat deze informatie er wel hoort te staan, vergoed ik de kosten voor de vervangende simkaart.
De simkaart is overigens onderweg, dus je ontvangt 'm vandaag of morgen! Laat je ons weten of Rabobank Wallet goed bevalt 🙂? Daar ben ik persoonlijk erg benieuwd naar.
Groetjes, Tiury
Goed je weer te zien RicoK en bedankt voor het antwoord
Zo te zien zijn je twee vragen al helemaal beantwoord 🙂! We versturen nu standaard 3-in-1 NFC simkaarten. Dat kun je gerust multifunctioneel noemen, nietwaar?
Daarnaast is het inderdaad zo, zoals RicoK aangeeft, dat een vervangende simkaart nog steeds € 5,- is. Waarom dit niet meer op de bestelpagina staat, is voor mij ook een beetje de vraag en gaat meteen iets aan gebeuren. Omdat deze informatie er wel hoort te staan, vergoed ik de kosten voor de vervangende simkaart.
De simkaart is overigens onderweg, dus je ontvangt 'm vandaag of morgen! Laat je ons weten of Rabobank Wallet goed bevalt 🙂? Daar ben ik persoonlijk erg benieuwd naar.
Groetjes, Tiury
Goed je weer te zien RicoK en bedankt voor het antwoord
Ah top! Dank u wel!
Ik zal rabo wallet eerdaags gaan proberen!
Ik zal rabo wallet eerdaags gaan proberen!
Hoi Danielmeester,
Voor nu natuurlijk graag gedaan 🙂! Mocht er nog iets zijn, weet je het Simyo forum te vinden.
Groetjes, Tiury
Voor nu natuurlijk graag gedaan 🙂! Mocht er nog iets zijn, weet je het Simyo forum te vinden.
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.