.

Beantwoord

Verloren Simkaart blokkeren, nieuwe simkaart bestellen met oud nummer en abonnement. Hoe doe ik dat?

  • 6 July 2015
  • 3 reacties
  • 419 Bekeken

Badge
Mijn telefoon ben ik gister kwijt geraakt. Graag zou ik weten hoe ik mijn oude simkaart kan laten blokkeren.
Ook zou ik een nieuwe simkaart willen bestellen, met mn oude nummer en abonnement.

Houd er rekeninng mee dat ik niet kan bellen om dit te regelen, omdat ik dus geen telefoon meer heb.
Het is belangrijk dat het snel wordt geregekld omdat ik bijna weg ga op vakantie.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Hartstikke bedankt,
Niels.
icon

Beste antwoord door Ruud 6 July 2015, 13:34

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Gestolen Mobiel,

Wat vervelend dat je telefoon is gestolen:@

Je kunt inloggen op Mijn Simyo en onder het kopje Mijn instellingen en simkaart je simkaart blokkeren.
Via dezelfde pagina vraag je ook direct een vervangende simkaart aan. Zo gepiept.:D

Je aansluiting en nummer blijven gewoon hetzelfde. Je activeert op het moment dat de simkaart binnen is, ook de sim via datzelfde tabblad;)
Had je nog iets van 'Find my phone..' aan staan?

In ieder geval een hele fijne vakantie! Is alles zo duidelijk?
Badge
Ruud, hartelijk bedankt!
Dat was inderdaad erg makkelijk. Ik heb nu dus een nieuwe Simkaart bestelt. Meteen daarna heb ik bij mijn gegevens ook mijn adres aangepast. Ik hoop dat de Simkaart niet naar het oude adres wordt gestuurd.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Gestolen Mobiel,

Goed dat je de gegevens meteen hebt aangepast. Het was net op tijd, want we willen je simkaart natuurlijk z.s.m de deur uit sturen 😉. Je ontvangt de nieuwe sim met ongeveer 2-3 werkdagen.

Groetjes, Tiury

Reageer