.

Beantwoord

Verkregen pincode

  • 6 February 2013
  • 19 reacties
  • 758 Bekeken

Badge
LS,

Zojuist een nieuwe simkaart ontvangen. Deze wilde ik activeren en kreeg hierbij een nieuwe pincode. Deze wordt echter niet door mijn telefoon geaccepteerd. Nu is mijn kaart (na 3 pogingen) geblokeerd. 
Hoe kan het dat mijn verkregen pincode niet wordt geaccepteerd?

Mvg, Rosalinde
icon

Beste antwoord door Alex 8 February 2013, 12:04

Bekijk originele reactie

19 reacties

Badge +2
Als je sim na 3 "foute" codes geblokkeerd is, kan je met behulp van de pukcode zelf een pincode aanmaken en alsnog de sim activeren
Badge
Als je sim na 3 "foute" codes geblokkeerd is, kan je met behulp van de pukcode zelf een pincode aanmaken en alsnog de sim activeren


Dank voor je antwoord.
Heb het al 3x geprobeerd en vervolgens mijn puckcode ingevoerd. Echter blijft hij mijn wachtwoord als niet geldig accepteren..
Ik heb vandaag ook een vervangende (nano) simkaart ontvangen voor mijn Iphone5 maar nadat ik 2 keer de aangegeven pincode ingetoets heb krijg ik
de melding dat het de verkeerde pincode is en nog maar 1 poging heb..... Zou ik dan toch eerst een telefoon code in moeten voeren?
Badge
Ik heb vandaag ook een vervangende (nano) simkaart ontvangen voor mijn Iphone5 maar nadat ik 2 keer de aangegeven pincode ingetoets heb krijg ik
de melding dat het de verkeerde pincode is en nog maar 1 poging heb..... Zou ik dan toch eerst een telefoon code in moeten voeren?


Ik heb exact hetzelfde dus met mijn nieuwe iphone 5..
[quote]
Ik heb vandaag ook een vervangende (nano) simkaart ontvangen voor mijn Iphone5 maar nadat ik 2 keer de aangegeven pincode ingetoets heb krijg ik
de melding dat het de verkeerde pincode is en nog maar 1 poging heb..... Zou ik dan toch eerst een telefoon code in moeten voeren?


Ik heb exact hetzelfde dus met mijn nieuwe iphone 5..
[/QUOTE

Ben je er uiteindelijk uitgekomen?
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb vandaag ook een vervangende (nano) simkaart ontvangen voor mijn Iphone5 maar nadat ik 2 keer de aangegeven pincode ingetoets heb krijg ik
de melding dat het de verkeerde pincode is en nog maar 1 poging heb..... Zou ik dan toch eerst een telefoon code in moeten voeren?


Eerst de telefooncode invoeren, dan zoekt de iPhone contact met het netwerk, en vervolgens vraagt hij om de code van de Simyo sim.
Badge
Nog neit gelukt
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Rosalinde en Didi77,

Ik zie dat jullie beide gisteren gebruik hebben kunnen maken van jullie aansluiting. Is jullie vraag nog van toepassing?

Groetjes,

Alex
Ik heb vandaag ook een vervangende (nano) simkaart ontvangen voor mijn Iphone5 maar nadat ik 2 keer de aangegeven pincode ingetoets heb krijg ik
de melding dat het de verkeerde pincode is en nog maar 1 poging heb..... Zou ik dan toch eerst een telefoon code in moeten voeren?


Ik heb precies hetzelfde, ik zie dat mensen 'gebruik hebben gemaakt van hun aansluiting' ofzo. moet ik nu de klantenservice bellen of kan iemand me hier gewoon vertellen wat ik moet doen? 
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Coosje,

Ik heb jouw simkaart op het netwerk gereset. Zou je jouw toestel uit en in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of je hierna weer gebruik van jouw aansluiting hebt kunnen maken?
Hij doet het :) 
Badge +6
Hoi Coosje,

Graag gedaan.
Ook ik heb problemen met mijn pincode en pukcode. Drie keer de gegeven pincode ingevoerd, maar is onjuist. Ook mijn pukcode werkt niet..
Reputatie 7
Je kunt de juiste codes ook vinden op je Mijn Simyo.
Badge +6
Ook ik heb problemen met mijn pincode en pukcode. Drie keer de gegeven pincode ingevoerd, maar is onjuist. Ook mijn pukcode werkt niet..

Hoi Kimberly92,

Graag verneem ik van je of het al gelukt is om de simkaart te deblokkeren.
Hallo Natascha,

- Kan je het netwerk resetten, ik heb hetzelfde probleem . Bij het aanzetten moet ik de Sim pincode opgeven, wat ik dus doe, mijn mobiel komt terug met de mededeling foutieve pin  !!
- Mijn mobiele nr is 06********.
- Ik hoor het wel van jullie.
alvast bedankt
gr Dorothé Kerseboom- Helmsing
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum DorothéH,

Ik heb jouw aansluiting op het netwerk gereset. Zou je jouw toestel uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of dit jouw probleem verholpen heeft?
Vandaag de simkaart gekregen; na 2 pogingen met het invoeren van de pincode ben ik maar gestopt.
Ik heb nog maar 1 kans. Ik zie inmiddels dat meerdere personen dit probleem hebben.

groet,
Miguel
Badge +6
Vandaag de simkaart gekregen; na 2 pogingen met het invoeren van de pincode ben ik maar gestopt.
Ik heb nog maar 1 kans. Ik zie inmiddels dat meerdere personen dit probleem hebben.

groet,
Miguel


Hoi Miquel,

Welkom op het forum!
Ik dat je simkaart op 19 maart hebt geactiveerd. Op je persoonlijke pagina staan de juiste pin en pukcode vermeld onder het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart'.

Reageer