Skip to main content
Ik heb zojuist enkele minuten geleden een nieuwe simkaart aangevraagd.

Dit heb ik echter gedaan zonder goed op te letten en nu heb ik een normale simkaart aangevraagd ipv de Micro simkaart die ik eigenlijk moest hebben,

Niet heel slim dus :(



Als ik opnieuw een simkaart probeer aan te vragen krijg ik een melding dat ik al een nieuwe simkaart heb aangevraagd.

Ik kan verder ook niet bellen want mijn telefoon is kwijt/gestolen. Vandaar dat ik ook een nieuwe simkaart moest hebben.

Is dit nog te veranderen?



Alvast bedankt,
Hoi Jorisdeg,



Zover ik weet, geeft Simyo nog alleen 3-in-1 simkaarten uit.

Dat is een tradionele simkaart waaruit je dan een "Micro simkaart" of een "Nano Simkaart" kunt uitdrukken, waardoor er voor jouw niets aan de hand is.

Het kan dus zijn (kan je geen enkele garantie geven), dat Simyo dit nog niet heeft aangepast bij nieuwe simkaart aanvragen, maar dat zal nog wel bevestigd gaan worden door 1 van de moderators.



Dus het is niet nodig om in paniek te raken!

Wacht het even rustig af.
Hoi Jorisdeg, welkom op het Simyo forum!



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Simkaart. Op deze manier blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.



Top dat je dit al via Mijn Simyo hebt aangevraagd 🙂 Je krijgt standaard een 3-in-1 simkaart toegestuurd.

De vervangende simkaart die je thuis binnenkrijgt is dus ook een micro simkaart 😉 Er is nu één vervangende simkaart bestelling verwerkt.



Op Mijn Simyo bij het tabblad Mijn instellingen & simkaart > Aanvragen vervangende simkaart moet je inderdaad wel aangeven welke type je nodig hebt. We zijn aan het kijken hoe we dit anders kunnen aangeven, zodat er geen verwarringen ontstaan ;)



Is je vraag hiermee beantwoord?



@MichD; bedankt voor je hulp 😮 Bij vervangende simkaart aanvragen ontvang je ook een 3-in-1 simkaart van ons.
Hoi Jorisdeg, welkom op het Simyo forum!



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Simkaart. Op deze manier blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.



Top dat je dit al via Mijn Simyo hebt aangevraagd 🙂 Je krijgt standaard een 3-in-1 simkaart toegestuurd.

De vervangende simkaart die je thuis binnenkrijgt is dus ook een micro simkaart 😉 Er is nu één vervangende simkaart bestelling verwerkt.



Op Mijn Simyo bij het tabblad Mijn instellingen & simkaart > Aanvragen vervangende simkaart moet je inderdaad wel aangeven welke type je nodig hebt. We zijn aan het kijken hoe we dit anders kunnen aangeven, zodat er geen verwarringen ontstaan ;)



Is je vraag hiermee beantwoord?



@MichD; bedankt voor je hulp 😮 Bij vervangende simkaart aanvragen ontvang je ook een 3-in-1 simkaart van ons.





Mijn vraag is hiermee beantwoord!



Bedankt voor de hulp!
Hoi Jorisdeg,



Fijn om te lezen en dankjewel voor je terugkoppeling:D

Reageer