Skip to main content

.

Ik heb twee weken terug een vervangende kaart aangevraagd, maar kwam erachter dat deze naar ons oude adres was gestuurd. Ben daar langsgereden, maar al onze post was al weg. Heb toen een nieuwe vervangende kaart aangevraagd. Deze heb ik 3 uur geleden geactiveerd, maar kreeg toen een email binnen waarin naar een andere PIN en PUK code verwezen dan degenen die ik tijdens het activeren van de kaart op de website kreeg.



Mijn vermoeden is dat de verkeerde SIM kaart is geactiveerd. Voor jullie controle: de juiste SIM kaart (die in de telefoon zit) heeft een nummer eindigend op 85.



Dank!
Hoi bgro,



Welkom op het forum :)



Dat klopt, als je twee simkaarten achter elkaar bestelt, kan het gebeuren dat bij activatie de eerste simkaart wordt geactiveerd. Hoe je dat oplost, is dat je nogmaals inlogt op Mijn Simyo en nog een keertje activeert. Dan wordt de juiste sim actief 🙂

Daar krijg je ook weer een eigen PIN en PUKcode van.



Zou je voor mij kunnen kijken op Mijn Simyo of je de mogelijkheid nog ziet om de tweede simkaart te activeren? Je vindt het onder Mijn Instellingen & Simkaart.



Laat je het hier weten?



Groetjes,

Charlene

Reageer