Skip to main content

.

Ik heb mijn simkaart met het verkeerde (eveneens Simyo)telefoonnummer geactiveerd. Kannik dat aanpassen? Zo ja: hoe? Zo nee: moet ik dan een nieuwe simkaart bestellen?
Als ik het goed begrijp heb je meer dan 1 Simyo aansluiting, en heb je een nieuwe simkaart ontvangen en die per ongeluk gekoppeld aan het verkeerde Simyo nummer. Het lijkt me dat als eenmaal een simkaart is geactiveerd, je deze als klant niet zomaar kan overzetten naar een andere Simyo aansluiting. Maar misschien dat een Simyo moderator daar morgen een truc voor heeft om dat mogelijk te maken maar daar heb ik eerlijk gezegd een hard hoofd in. Lukt dat niet, dan zit er niets op om een nieuwe simkaart te bestellen.
Hoi Oopsfotosnl,



Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Als je een vervangende simkaart bestelt, doe je dat op Mijn Simyo. Mijn Simyo is aan 1 aansluiting gekoppeld, dus dan krijg je voor die aansluiting een vervangende simkaart. Dat is als het ware een kopietje van de simkaart die je al hebt.

Kun je me nog eens uitleggen wat er precies aan de hand is?



Groetjes,

Charlene

Reageer