.

Beantwoord

Verkeerde simkaartje besteld.

  • 22 July 2014
  • 1 reactie
  • 282 Bekeken

Hallo, ik heb een vraagje.. voor mijn schoon moeder heb ik een simyo sim only besteld en je had keuze uit een nano simkaartje of normaal/micro simkaartje, nu heb ik perongelijk de nano gekozen omdat ik dacht dat ze die nodig zou hebben maar haar telefoon pakt deze simkaart dus niet hij is nog niet geactiveerd, is er een mogelijkheid om deze kostenloos om te ruilen voor een micro simkaartje die wel in de samsung telefoon past ? graag hoop ik zo snel mogelijk op antwoord. 


Mvg Tiffany
icon

Beste antwoord door Ernst 23 July 2014, 14:55

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi ICWithinGirl, welkom op het forum van Simyo!

Lastig dat je nu niet de juiste maat simkaart hebt :(
Wat je kunt doen is nu je verkeerde simkaart activeren en dan om Mijn Simyo, tabblad 'Mijn instellingen & simkaart' een vervangende simkaart bestellen van het juiste formaat.
Deze heeft je schoonmoeder dan binnen 2 werkdagen in huis.

Reageer