Skip to main content
Beste medewerker,



Via belsimpel heb ik een nieuwe simyo abbonnement afgesloten in combinatie met de Sony Xperia Z3 compact. Deze telefoon werkt alleen met een nanosim.

Ik heb echter een micro/normale simkaart van Simyo ontvangen.



Per email heb ik reeds contact opgenomen met jullie klantenservice. Ik kreeg als antwoord dat Simyo altijd eerst een microsim verstuurd en dat ik zelfop een later moment een nanosim tegen extra kosten kan aanvragen.



Kunt u mij vertellen of dit klopt? Ik heb op het aanvraagformulier van Belsimpel nergens kunnen aangeven welke simkaart ik nodig heb en zie daarom het niet als mijn fout dat de verkeerde simkaart mij wordt toegestuurd.



Indien ik wel zelf tegen kosten een nanosimkaart moet aanvragen. Gaat dit dan wel goed met het nummerbehoud dat ik heb aangevraagd, of moet ik de nanosim ná de datum van het nummerbehoud aanvragen?
Hoi Lai, welkom op het Simyo forum! :)



Wat goed dat je het toch even navraag doet op het forum. Het klopt inderdaad dat je bij Belsimpel niet kunt aangeven welk formaat simkaart je nodig hebt. Daarom is het niet jouw schuld geweest dat je de verkeerde simkaart hebt ontvangen. We zijn dit momenteel aan het oplossen met Belsimpel, want dit is voor jou en andere klanten natuurlijk erg onhandig.



Ik wil je vragen om via Mijn Simyo een nieuwe Nano simkaart aan te vragen. Normaal gesproken komen er automatisch €5,- kosten voor de vervangende simkaart op je factuur te staan, maar omdat het niet jouw fout is, haal ik deze uiteraard direct van je factuur af 🙂.



Wanneer je de nieuwe de Nano simkaart activeert, zetten we je nummer automatisch op je nieuwe simkaart. Dat is wel zo makkelijk, denk je niet? 😉
Super, dank je wel voor je heldere antwoord.



Ik zal direct de nanokaart aanvragen.
Hoi Lai,



Helemaal goed, graag gedaan.



Ik zie dat de nano simkaart vanochtend is verzonden, daarom verwacht ik dat 'ie morgen of anders vrijdag in je brievenbus ligt.



Hoor het graag van je als je de simkaart ontvangen hebt 🙂
Hoi Kim,



De nanosim is ontvangen en volgens mij werkt alles en is in orde. Wat mij betreft mag dit topic gesloten worden 🙂.



Nogmaals bedanks voor alle service.





Hoi Lai,



Helemaal goed, graag gedaan.



Ik zie dat de nano simkaart vanochtend is verzonden, daarom verwacht ik dat 'ie morgen of anders vrijdag in je brievenbus ligt.



Hoor het graag van je als je de simkaart ontvangen hebt :)


Dank je voor je terugkoppeling, Lai :)



Ik sluit 'm niet, hoor. Stel dat iemand anders nog door dit topic geholpen kan worden 😮

Reageer