Skip to main content

.

Hoi! 

Ik heb via de klantenservice een vervangende simkaart opgestuurd gekregen en die heb ik gister binnen gekregen. Toen heb ik deze geactiveerd in mijn app maar het simkaartnummer wat nu in mijn app staat komt niet overeen met het simkaartnummer wat op de simkaart zelf staat. Ik heb ook 2 keer een bevestiging gekregen dat er een nieuwe simkaart is opgestuurd, dus daardoor lijkt het alsof er 2 zijn opgestuurd. 
Ik kan de simkaart die ik nu heb dus niet gebruiken en aangezien de klantenservice in het weekend dicht is dacht ik: ik vraag even of iemand hier iets meer hierover weet.

groetjes

LiekeB06

Hoi @LiekeB06,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Ik zie inderdaad dat er 2 simkaarten zijn verstuurd. Heb je beiden simkaarten ontvangen? Zo ja, gebruik dan de simkaart met het simkaartnummer die overeenkomt met de sim in je mijn Simyo. 

Mocht je niet beiden simkaarten hebben ontvangen of de juiste hoor ik het graag.

Groetjes,
Ashley