.

Beantwoord

verkeerde simkaart gekregen

  • 1 February 2014
  • 7 reacties
  • 385 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 6 reacties
Hmmm, mijn eerste ervaring met Simyo is meteen een negatieve.... Aangegeven bij afsluiten via studentmobiel dat ik een nano simkaart nodig heb. En wat krijg ik per post... een gewone/micro simkaart. Eerst moest ik al langer wachten op mijn simkaart, een ander abo dat ik een dag later heb besteld kreeg ik de simkaart na twee dagen opgestuurd en de mijne dus vandaag en ook nog verkeerd. Ik ga zeker geen 5 euro betalen om een andere simkaart aan te vragen, stuur gewoon meteen de goede dat is veel makkelijker. Ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden. Hoop niet dat het nog weer een week gaat duren via studentmobiel etc. Maar ik ga ervan uit dat dit snel geregeld kan worden. 
icon

Beste antwoord door Kim 4 February 2014, 13:36

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik ben niet bekend met studentmobiel, maar bij Simyo is het altijd zo dat je als nieuwe klant in eerste instantie een gecombineerde standaard + micro simkaart krijgt, en dat je vervolgens een vervangende nanosim kan aanvragen via Mijn Simyo. Die kaart is voor nieuwe klanten gratis en je hebt hem normaal gesproken in 2 werkdagen in huis.
Ok thanks, ik heb een mailtje gestuurd naar de klantenservice omdat ik nergens las dat het voor nieuwe klanten gratis is. Het is ook vreemd dat je bij de aanvraag via studentmobiel moet aangeven dat je een nano sim nodig hebt. Als simyo en studentmobiel samenwerken in de verkoop dan moeten ze dat goed afstemmen en mij geen verkeerde kaart sturen. Dit roept irritaties op.
Reputatie 7
Badge +9
Mee eens. Maar misschien heeft studentmobiel een foutje gemaakt, door niet door te geven aan Simyo dat een nanosim gewenst was. Maar het komt allemaal goed, daar kun je zeker van zijn.