.

Beantwoord

verkeerde simkaart gekregen

  • 1 February 2014
  • 7 reacties
  • 385 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 6 reacties
Hmmm, mijn eerste ervaring met Simyo is meteen een negatieve.... Aangegeven bij afsluiten via studentmobiel dat ik een nano simkaart nodig heb. En wat krijg ik per post... een gewone/micro simkaart. Eerst moest ik al langer wachten op mijn simkaart, een ander abo dat ik een dag later heb besteld kreeg ik de simkaart na twee dagen opgestuurd en de mijne dus vandaag en ook nog verkeerd. Ik ga zeker geen 5 euro betalen om een andere simkaart aan te vragen, stuur gewoon meteen de goede dat is veel makkelijker. Ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden. Hoop niet dat het nog weer een week gaat duren via studentmobiel etc. Maar ik ga ervan uit dat dit snel geregeld kan worden. 
icon

Beste antwoord door Kim 4 February 2014, 13:36

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik ben niet bekend met studentmobiel, maar bij Simyo is het altijd zo dat je als nieuwe klant in eerste instantie een gecombineerde standaard + micro simkaart krijgt, en dat je vervolgens een vervangende nanosim kan aanvragen via Mijn Simyo. Die kaart is voor nieuwe klanten gratis en je hebt hem normaal gesproken in 2 werkdagen in huis.
Ok thanks, ik heb een mailtje gestuurd naar de klantenservice omdat ik nergens las dat het voor nieuwe klanten gratis is. Het is ook vreemd dat je bij de aanvraag via studentmobiel moet aangeven dat je een nano sim nodig hebt. Als simyo en studentmobiel samenwerken in de verkoop dan moeten ze dat goed afstemmen en mij geen verkeerde kaart sturen. Dit roept irritaties op.
Reputatie 7
Badge +9
Mee eens. Maar misschien heeft studentmobiel een foutje gemaakt, door niet door te geven aan Simyo dat een nanosim gewenst was. Maar het komt allemaal goed, daar kun je zeker van zijn.
Dat zou kunnen, mogelijk heeft studentmobiel het niet goed doorgegeven. Wellicht dat de nanosim morgen verstuurd gaat worden. Kan ik eindelijk mijn Iphone 5s in gebruik nemen.
Badge +6
Hmmm, mijn eerste ervaring met Simyo is meteen een negatieve.... Aangegeven bij afsluiten via studentmobiel dat ik een nano simkaart nodig heb. En wat krijg ik per post... een gewone/micro simkaart. Eerst moest ik al langer wachten op mijn simkaart, een ander abo dat ik een dag later heb besteld kreeg ik de simkaart na twee dagen opgestuurd en de mijne dus vandaag en ook nog verkeerd. Ik ga zeker geen 5 euro betalen om een andere simkaart aan te vragen, stuur gewoon meteen de goede dat is veel makkelijker. Ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden. Hoop niet dat het nog weer een week gaat duren via studentmobiel etc. Maar ik ga ervan uit dat dit snel geregeld kan worden. 

Ok thanks, ik heb een mailtje gestuurd naar de klantenservice omdat ik nergens las dat het voor nieuwe klanten gratis is. Het is ook vreemd dat je bij de aanvraag via studentmobiel moet aangeven dat je een nano sim nodig hebt. Als simyo en studentmobiel samenwerken in de verkoop dan moeten ze dat goed afstemmen en mij geen verkeerde kaart sturen. Dit roept irritaties op.

Dat zou kunnen, mogelijk heeft studentmobiel het niet goed doorgegeven. Wellicht dat de nanosim morgen verstuurd gaat worden. Kan ik eindelijk mijn Iphone 5s in gebruik nemen.

Hoi Pim10,

Helaas is dit vanuit Studentmobiel niet goed doorgegeven dat je een nano simkaart nodig had, anders had je deze meteen van ons ontvangen.

Ik zie dat inmiddels een college de kosten à €5 voor je heeft vergoed en je de nano simkaart net hebt geactiveerd, werkt alles naar wens? :)

@Scotsman, dankjewel voor het meedenken, een kleine correctie: eerder was het inderdaad zo dat een klant bij de bestelling niet kon aangeven een nano simkaart nodig te hebben en dat er standaard een combi simkaart werd verstuurd en er vervolgens een vervangende nano simkaart moest worden besteld, maar sinds enige tijd is het mogelijk om tijdens het bestelproces aan te geven welk formaat simkaart je wenst 🙂
Hoi, simkaart is (zeer snel) binnen gekomen en dat heeft er in geresultaaerd dat mijn zoon net ook een aanvraag via studentmobiel voor een simonly van Simyo heeft gedaan. Dat is dus nummer 3, goede service wordt beloond zullen we maar zeggen. Nu geldt voor hem hetzelfde, hij heeft ook een nano sim nodig. De kans bestaat dat studentmobiel het weer niet goed doorgeeft. Is dit ergens te regelen? Thanks voor de support hier op het forum. 
Reputatie 5
Badge +11
Hoi, simkaart is (zeer snel) binnen gekomen en dat heeft er in geresultaaerd dat mijn zoon net ook een aanvraag via studentmobiel voor een simonly van Simyo heeft gedaan. Dat is dus nummer 3, goede service wordt beloond zullen we maar zeggen. Nu geldt voor hem hetzelfde, hij heeft ook een nano sim nodig. De kans bestaat dat studentmobiel het weer niet goed doorgeeft. Is dit ergens te regelen? Thanks voor de support hier op het forum. 

No worries, die bestelling is goed gegaan. Er is een nanosim onderweg naar je zoon :)

En bedankt voor het vertrouwen! 😮

Reageer