Skip to main content
Ik heb verkeerde code ingevulud voor simkaart nu vraagt hij om de pukcode maar dit werkt ook niet wat nu?
Hoi jetteke74, welkom op het Simyo forum :)



Als je je pincode drie keer verkeerd hebt ingevoerd, dan kun je inderdaad je pukcode gebruiken. Je kunt als eerste het beste controleren of je de juiste pukcode gebruikt. Deze staat op Mijn Simyo onder het tabblad Mijn gegevens > Pukcode.



Ook is het goed om te kijken welk type telefoon je gebruikt. In een Samsung telefoon wordt de pukcode standaard geweigerd. Dit heeft te maken met een fabrieksfout in alle Samsung telefoons. Het is dan verstandig om je simkaart even te plaatsen in een andere telefoon.

Je kunt dan je pukcode alsnog invoeren. Er wordt hierna automatisch gevraagd om een nieuwe pincode. Deze nieuwe pincode mag je zelf verzinnen 🙂 Er wordt vervolgens nog een keer gevraagd om een bevestiging. Daarna kun je je simkaart weer in je eigen telefoon gebruiken.



Ik zie in je gegevens ook staan dat je een nieuwe simkaart hebt aangevraagd. Je nieuwe simkaart is vanochtend verzonden. Binnen 2 à 3 werkdagen zul je deze ontvangen.



Laat je weten of het gelukt met de tips? Of dat alles lukt met je nieuwe simkaart? 😳

Reageer