.

Beantwoord

verkeerde simkaart

  • 8 November 2012
  • 1 reactie
  • 561 Bekeken

Hallo Simyo,

Ik heb een simkaart met nummerbehoud bij jullie besteld en geactiveerd.
Nu kwam ik erachter dat ik eigenlijk een Nano-simkaart nodig heb en heb toen op de site gezocht.
Nu drukte ik per ongeluk op een nieuwe simkaart opsturen terwijl ik dat niet wil.

nu krijg ik dus een nieuwe simkaart opgestuurd terwijl ik een nano-simkaart nodig had.

hoe kan ik dit veranderen ?

mvg, wilma.
icon

Beste antwoord door Arie 9 November 2012, 19:52

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +2
Beste Wilmaa.,

Wij adviseren je een nanosimkaart aan te vragen via de onderstaande link:

www.simyo.nl/nanosim/aanvragen

Wij zullen vervolgens kosteloos een nanosimkaart voor je opsturen.

Groetjes,

Arie

Reageer