Hallo,
Ben sinds vorige week prepaidklant van Simyo. Afgelopen zaterdag kreeg ik keurig m'n nieuwe SIMkaart thuisgestuurd.
Ik heb helaas zo dom geweest om de verkeerde te bestellen. Als Note III eigenaar heb ik een microsimkaart nodig. En ik was dus zo onhandig om een nano te bestellen. Is hier op korte termijn iets aan te doen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Jesperr,
Oeps, dat is balen zeg, als je dan de verkeerde thuis krijgt. 😞
Je kunt op Mijn Simyo een vervangende microsimkaart bestellen. Dat vind je onder Mijn Instellingen & Simkaart :)
Die heb je dan binnen 2 werkdagen in huis. Dat is de snelst mogelijke manier om je aan het bellen te krijgen.
Laat je weten of je het kunt vinden?
Groetjes, Charlene
Oeps, dat is balen zeg, als je dan de verkeerde thuis krijgt. 😞
Je kunt op Mijn Simyo een vervangende microsimkaart bestellen. Dat vind je onder Mijn Instellingen & Simkaart :)
Die heb je dan binnen 2 werkdagen in huis. Dat is de snelst mogelijke manier om je aan het bellen te krijgen.
Laat je weten of je het kunt vinden?
Groetjes, Charlene
Hey Charlene,
Kreeg vandaag al bericht van een van je collega's. De nieuwe Simkaart is (gratis!) onderweg.
Topservice, kan niet anders zeggen! :)
Zal me niet meer gebeuren. Evengoed hartelijk dank!
Kreeg vandaag al bericht van een van je collega's. De nieuwe Simkaart is (gratis!) onderweg.
Topservice, kan niet anders zeggen! :)
Zal me niet meer gebeuren. Evengoed hartelijk dank!
Ho Jesperrr,
Fijn, laat je het weten als je hem hebt?
Groetjes, Charlene
Fijn, laat je het weten als je hem hebt?
Groetjes, Charlene
Het is helemaal niet gratis hoor !
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.