Skip to main content
Mijn vrouw heeft zich ook aangemeld (op zaterdag 3 mei), maar heeft verkeerd aangegeven dat ze een nano simkaart nodig heeft. Ze heeft namelijk een micro simkaart nodig. Ze heeft al een contact formulier ingevuld, maar dat duurt 3 dagen en het duurt ook drie dagen dat de simkaart wordt toegestuurd. Wat moet ze nu doen? Ze kan zelf nog niet reageren omdat ze geen login heeft.

Nog een andere vraag. Nu er nieuwe tarieven zijn, welke tarieven gelden voor haar? De oude of de nieuwe?


Nog een andere vraag. Nu er nieuwe tarieven zijn, welke tarieven gelden voor haar? De oude of de nieuwe?


Oude, maar als je na 14 mei overstapt de nieuwe. Als je Simyo 200, 300, 500, 700 of 1250 hebt, dan is overstappen zeker aan te raden.
Hoi Hanky Panky, welkom op het forum!



In de gegevens van de bestelling van je vrouw zie ik dat er vanmorgen vroeg al telefonisch contact is geweest met de klantenservice.

Heel schappelijk is besloten dat je kosteloos een vervangende simkaart mag bestellen.

Dat doe je (of dat doet je vrouw;)) nadat je de nanosim geactiveerd hebt en iemand van ons even laat weten dat je een vervangende simkaart besteld hebt.

Kost namelijk eerst wel even €5, maar die wordt dan gecrediteerd :)



Je kunt het telefonisch laten weten, maar ook hier op het forum, natuurlijk.



Voor je tweede vraag heeft Groentjuh het antwoord gegeven (waarvoor dank!)

Reageer