Ik heb vandaag een vervangende simkaart ontvangen en wilde de oude laten blokkeren.
Volgens mij is mijn nieuwe kaart nu ook geblokkeerd.
kunnen jullie mijn nieuwe simkaart deblokkeren?
Alvast bedankt
Bladzijde 1 / 1
Ik heb de kaart via mijn Simyo gedeblokkeerd maar toch doet deze het nog niet.
De telefoon geeft aan dat er een sterk signaal is en de telefoon is ook instaat om op zoek te gaan naar mobiele netwerken.
Desondanks kan ik niet bellen en gebeld worden.
Zou er iets mis kunnen zijn met de vervangende simkaart?
De pincode wordt wel geaccepteerd.
De telefoon geeft aan dat er een sterk signaal is en de telefoon is ook instaat om op zoek te gaan naar mobiele netwerken.
Desondanks kan ik niet bellen en gebeld worden.
Zou er iets mis kunnen zijn met de vervangende simkaart?
De pincode wordt wel geaccepteerd.
Ik krijg de indruk dat het activeren van de nieuwe kaart niet lukt via de website.
Ik heb gebeld met de klanten service en de technische dienst heeft het probleem kunnen oplossen.:D
Ha Marcel86, welkom op ons forum :)
Allereerst mijn excuses dat je zo lang op een reactie hebt moeten wachten. We proberen altijd binnen een werkdag een reactie te geven, maar helaas is dat nu niet gelukt.
Bellen naar de klantenservice heeft gelukkig uitkomst gebracht :$
Heeft Robina je goed kunnen helpen?
Allereerst mijn excuses dat je zo lang op een reactie hebt moeten wachten. We proberen altijd binnen een werkdag een reactie te geven, maar helaas is dat nu niet gelukt.
Bellen naar de klantenservice heeft gelukkig uitkomst gebracht :$
Heeft Robina je goed kunnen helpen?
Hoi Ernst,
Het bleek dat de activatie via de website voor mijn kaart niet werkte.
Robina heeft mij goed geholpen. Zij heeft mijn verhaal door gegeven aan de technische dienst en een uur later was het probleem met de simkaart opgelost.
Groetjes,
Marcel
Het bleek dat de activatie via de website voor mijn kaart niet werkte.
Robina heeft mij goed geholpen. Zij heeft mijn verhaal door gegeven aan de technische dienst en een uur later was het probleem met de simkaart opgelost.
Groetjes,
Marcel
Hoi Marcel86,
Fijn om te horen dat het direct is opgepakt.
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om het even te melden 🙂
Fijn om te horen dat het direct is opgepakt.
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om het even te melden 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.