.

Beantwoord

Verkeerde sim geblokkeerd, wat nu?

  • 25 July 2015
  • 6 reacties
  • 573 Bekeken

Badge
Ik heb vandaag een vervangende simkaart ontvangen en wilde de oude laten blokkeren.

Volgens mij is mijn nieuwe kaart nu ook geblokkeerd.

kunnen jullie mijn nieuwe simkaart deblokkeren?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Marcel86 27 July 2015, 18:37

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Ik heb de kaart via mijn Simyo gedeblokkeerd maar toch doet deze het nog niet.

De telefoon geeft aan dat er een sterk signaal is en de telefoon is ook instaat om op zoek te gaan naar mobiele netwerken.

Desondanks kan ik niet bellen en gebeld worden.

Zou er iets mis kunnen zijn met de vervangende simkaart?

De pincode wordt wel geaccepteerd.
Badge
Ik krijg de indruk dat het activeren van de nieuwe kaart niet lukt via de website.
Badge
Ik heb gebeld met de klanten service en de technische dienst heeft het probleem kunnen oplossen.:D
Reputatie 5
Badge +11
Ha Marcel86, welkom op ons forum :)

Allereerst mijn excuses dat je zo lang op een reactie hebt moeten wachten. We proberen altijd binnen een werkdag een reactie te geven, maar helaas is dat nu niet gelukt.
Bellen naar de klantenservice heeft gelukkig uitkomst gebracht :$

Heeft Robina je goed kunnen helpen?
Badge
Hoi Ernst,

Het bleek dat de activatie via de website voor mijn kaart niet werkte.

Robina heeft mij goed geholpen. Zij heeft mijn verhaal door gegeven aan de technische dienst en een uur later was het probleem met de simkaart opgelost.

Groetjes,

Marcel
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Marcel86,

Fijn om te horen dat het direct is opgepakt.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om het even te melden 🙂

Reageer