Mijn Xiaomi blijft maar aangeven dat ik de verkeerde pincode invoerd. Ik heb met mijn Pukcode geprobeerd in te loggenmiddels noodoproepen **pukcode**pincode# dat lukt ook niet. Nu krijg ik een waarschuwing dat ik nog 8 pogingen hebt en dat daarna alles geweist wordt.
Zou je willen aangeven hoe en wanneer het mis ging?
En heeft het hiervoor wel gewerkt? Heb je misschien je toestel geupdate met een nieuwe Android versie? En kan het zijn dat het toestel wellicht ook vraagt om een ‘toestelpin’?
Hallo RicoK, bedankt voor je reactie. Ik heb een medewerker van Simyo gebeld. Bleek dat ik niet de goede pincode gebruikte. Domme fout van mij .Vriendelijke groet.
Hi Francina66,
Fijn dat het is gelukt met hulp van onze collega! En bedankt voor de terugkoppeling!
Bedankt voor het meedenken RicoK!
Groetjes,
Tessanne
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.