Skip to main content
antwoord

Verkeerde nummer in groepsapp, hoe kan ik dit oplossen?

• April 24, 2025
  • 2 reacties
  • 16 Bekeken

Hi there

Ik gebruik m ijn Simyonr alleen als ik als reisleider onderweg ben. deze winter dus niet erg actief geweest.

gisteren werd ik toegevoegd in de groepsapp van mijn collega's … 

Alhoewel ik aan de beheerder mijn “business” telefoonnr gegeven heb, komt de groepsapp op mijn privénummer.

Hoe kán dit en HOE LOS IK DIT OP?

Ik ben erg dankbaar voor de juiste Tip.

groetjes Shirley

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@Shirley Tourleader,

Bedankt voor je bericht. Het lijkt erop dat je per ongeluk bent toegevoegd met je privénummer in plaats van je zakelijke nummer. Dit kan gebeuren als de beheerder je nummer niet correct heeft ingevoerd.

Om dit op te lossen kun je de beheerder van de groepsapp vragen om je zakelijke nummer toe te voegen. In de FAQ van WhatsApp wordt ook aangegeven dat je kunt controleren welk nummer in je account staat via Instellingen > Account > Nummer. Zorg ervoor dat je zakelijke nummer daar correct staat ingesteld. Als je al bent toegevoegd met je privénummer, kan het helpen om de groep tijdelijk te verlaten en je opnieuw toe te laten voegen met het juiste nummer. De beheerder kan je dan opnieuw toevoegen met je zakelijke nummer.

Voor meer informatie verwijs ik je door naar de WhatsApp Help-pagina: https://faq.whatsapp.com/?locale=nl_NL

Ik hoop dat dit helpt! Als je verder nog vragen hebt laat het me gerust weten.

Groetjes,
Seren

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • April 24, 2025

Beste ​@Shirley Tourleader dit lijkt me meer een vraag voor de helpdesk van WhatsApp.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • April 25, 2025

Hoi ​@Shirley Tourleader,

Bedankt voor je bericht. Het lijkt erop dat je per ongeluk bent toegevoegd met je privénummer in plaats van je zakelijke nummer. Dit kan gebeuren als de beheerder je nummer niet correct heeft ingevoerd.

Om dit op te lossen kun je de beheerder van de groepsapp vragen om je zakelijke nummer toe te voegen. In de FAQ van WhatsApp wordt ook aangegeven dat je kunt controleren welk nummer in je account staat via Instellingen > Account > Nummer. Zorg ervoor dat je zakelijke nummer daar correct staat ingesteld. Als je al bent toegevoegd met je privénummer, kan het helpen om de groep tijdelijk te verlaten en je opnieuw toe te laten voegen met het juiste nummer. De beheerder kan je dan opnieuw toevoegen met je zakelijke nummer.

Voor meer informatie verwijs ik je door naar de WhatsApp Help-pagina: https://faq.whatsapp.com/?locale=nl_NL

Ik hoop dat dit helpt! Als je verder nog vragen hebt laat het me gerust weten.

Groetjes,
Seren