Skip to main content
Beste,



Heb zojuist een nieuwe nanosimkaart besteld. Ik kwam er kort daarna achter dat mijn oude adresgegevens hier nog in stonden, het adres van mijn ouders. Ik woon nu ergens anders, en heb deze adresgegevens direct gewijizigd. Ook heb ik een mail gestuurd. Kunt u nakijken of de simkaart naar het juiste adres wordt gestuurd?



Heel erg bedankt!



Groeten
Ik zie nu een e-mail van 2 minuten geleden dat mijn bestelling is geannuleerd. Ik kan echter geen nieuwe bestelling plaatsen omdat er al een bestelling is geplaatst.
Hoi Grombaard,



Welkom op het forum :)



Als je een vervangende simkaart bestelt, wordt die verstuurd naar het adres wat op dat moment in onze gegevens staat. Wij moeten dan je simkaart annuleren, zodat je zelf daarna (na het wijzigen van je adres) opnieuw een simkaart kan bestellen.



Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het al allemaal voor je in orde is gemaakt. Gisteravond rond 19:30 heb je voor het laatst een vervangende simkaart besteld. Hiervoor heb je je adresgegevens gewijzigd, dus je nieuwe simkaart gaat nu naar je nieuwe adres. Je simkaart is vandaag verstuurd en zal je morgen in je brievenbus ontvangen.



Heb je nog andere vragen misschien?

Reageer