Voor het gebruiken van een Claude AI-tool moet ik mijn mobiele nummer opgeven om een verificatiecode te ontvangen. Ik krijg telkens de melding “invalid phone number” of “Error sending code. Double check your phone number.” Ik heb al op verschillende manieren telefoonnummer opgegeven (met landencode +31 6 ….. | 0031 6 …., zonder landencode), maar telkens zelfde resultaat. Ook heb instellingen bellen in en naar het buitenland en internetten in het buitenland aan staan. Helaas zonder resultaat. Kan het zijn dat Simyo SMS-berichten van bepaalde buitenlandse servers blokkeert uit veiligheid tegen spam?
(ik maak gebruik van prepaid esim)
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
Wat gek dat je nummer niet herkent wordt. Ontvang je wel andere sms’jes?
Als je wel andere sms’jes ontvangt en je nummer helemaal niet herkent wordt kan het mogelijk aan de tool liggen. In dat geval kan je het best contact opnemen met de helpdesk van de AI tool zelf.
Groetjes,
Ashley
Hoi Ashley,
Dank je voor je reactie. Andere SMS-jes ontvang ik wel. Kun je bevestigen dat Simyo geen inkomende SMS-jes blokkeert ongeacht van wie / welk land / welk nummer de SMS komt?
Groeten,
Roel
Hoi
Bedankt voor je reactie. Simyo blokkeert deze sms'jes niet. Ik ben benieuwd wat AI-tool hierover zegt!
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.