.

Beantwoord

Verificatie e-SIM niet mogelijk via SMS, wat nu?

  • 11 December 2022
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

Badge

Bij het overzetten van mijn iPhone XR naar iPhone 12 kwam ik erachter dat mijn simkaart niet meer werkt. Het is namelijk zo dat ik niet meer bereikbaar ben via mijn nummer en ook geen mobiele data kan gebruiken, terwijl er in de app van Simyo staat dat mijn Simkaart wel actief is. Hierbij zet ik de mobiele data dan aan op mijn iPhone, maar daarna staat er dat er geen service is. Ik kan Whatsapp bijvoorbeeld nog wel gebruiken via WiFi, wat dus ook vreemd is. 

Het liefst wil ik hierbij dus een e-Sim aanvragen, maar omdat ik dus niet bereikbaar ben via SMS/bellen voor de code die je krijgt opgestuurd, kan dit niet via deze manier.

Weet iemand hier toevallig een oplossing voor?

icon

Beste antwoord door Roeqajja 12 December 2022, 10:25

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Wouter van Vlerken,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je de verificatiecode niet kunt ontvangen per sms! Geen zorgen, ik kan je de code ook per e-mail opsturen. Als je de eSIM hebt verwijderd van je toestel, dan heb je als het ware geen simkaart in je telefoon. Hierdoor kun je geen gebruik maken van je nummer, dus geen mobiele data of bellen. Als je bent verbonden met de wifi, dan kun je wel gewoon internetten. 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens zoals geboortedatum, adresgegevens en e-mailadres? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt, zodat je de eSIM kunt installeren via de Mijn Simyo app 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer