Skip to main content
dag,



het  kleine zusje heeft de telefoon van mijn oudste dochter laten blokkeren en vraag om gebruikersnaam en wachtwoord, het wachtwoord is ze vergeten en ik heb (met  mijn eigen gmail) voor haar een nieuw wachtwoord aangemaakt. alleen dit wordt niet geaccepteerd. hellup
dag,



het  kleine zusje heeft de telefoon van mijn oudste dochter laten blokkeren en vraag om gebruikersnaam en wachtwoord, het wachtwoord is ze vergeten en ik heb (met  mijn eigen gmail) voor haar een nieuw wachtwoord aangemaakt. alleen dit wordt niet geaccepteerd. hellup




Hoi lauravanhetende,



Ik begrijp de situatie niet helemaal, denk ik. De telefoon van je oudste dochter vraagt om een gebruikersnaam en wachtwoord? Of is de PINcode te vaak verkeerd ingevuld op het toestel, ben je nu op zoek naar de PUKcode op Mijn Simyo en kun je daar niet meer inloggen?

Ik zie dat er een nieuw wachtwoord is aangevraagd voor Mijn Simyo op de 24ste en op de 25ste. Dat wachtwoord wordt dan gestuurd naar het emailadres bij de aansluiting bekend. De laatst aangevraagde kun je nu gebruiken om in te loggen op Mijn Simyo. Daar kun je eventueel de PUKcode vinden om de simkaart te deblokkeren.

Mocht de PUKcode al te vaak verkeerd zijn ingevuld, dan is de simkaart onbruikbaar geworden en kun je een vervangende simkaart bestellen onder Mijn instellingen & Simkaart.

Laat je weten of het lukt?



Groetjes, Charlene

Reageer