Skip to main content

.

Er wordt steeds automatisch opgewaardeerd

 

Op 7 mei was het meer dan acht euro

Ik heb hier geen verklaring voor!

Ik ben bedlegerig en ik heb nauwelijks in hand functie

Voornamelijk bel ik alleen de zorg medewerkers van de instelling (0161 438400)

Kan het zijn dat de telefoon niet goed wordt afgesloten??

Hoi @Gevali48,

Bedankt voor je bericht. Ik kan het me voorstellen dat je hier vragen over hebt! Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is.

Op je aansluiting zie ik dat er beltegoed verbruikt wordt vanwege internetverbruik. Internetverbruik kan altijd plaatsvinden, ook als je niet op je telefoon zit omdat er bijvoorbeeld altijd apps op de achtergrond ververst worden. Omdat je geen internetbundel hebt betaal je per MB €0,15 cent. Dat kan best snel aantikken op deze manier. Ik raad aan om de optie “Internetten in Nederland” via Mijn Simyo uit te schakelen bij Instellingen> Internet en bellen. Op deze manier kun je alleen nog internetten via wifi en zul je dus geen kosten maken aan internetverbruik.

Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Roeqajja


Bedankt!

Ik ga heb aan laten passen en hoop daarmee dat het probleem is opgelost!

Fijne zondag!

Gérard


Hoi @Gevali48,

Bedankt voor je bericht. 

Super! Mocht er daarna nog iets aan de hand zijn dan horen wij het graag. We helpen je dan graag verder. 🙂

Groetjes,
Roeqajja