Skip to main content
Ik heb een gebruikte i phone 4 overgenomen en wil deze in gebruik nemen. De simkaart uit het oude Samsung toestel is bijgeknipt en in de i phone geplaatst. De i phone werkt ( dwz. ik kan bellen ) maar vraag me af hoe nu verder voor het wijzigen van de instellingen etc. Ik kan kennelijk alleen naar instellingen als ik de apple ID inbreng. ?? wie weet raad ?
Hoi MarianneP, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat leuk dat je bent overgestapt naar een iPhone 4 en dat het inmiddels werkt. Als het goed is moet je wel even een Apple ID aanmaken, zodat je verder gebruik kunt maken van de iPhone en zeker van internet. Met deze toestelhulp.



Laat je me weten of mijn tips hebben geholpen?



Groetjes, Tiury
Beste Tiury,

Dank voor je reactie, maar ik ben er nog niet uit : Eerst moet ik nog de oude gegevens van de vorige gebruiker wissen. Neem aan dat ik dan met de I-D van de vorige gebruiker moet inloggen en via instellingen alle gegevens verwijderen . Klopt dat ?

En kan ik dan een nieuw ID aanmaken ?



Hoop dat je daar raad op weet.

Bedankt vast



Johan van Houdt
Hoi Johan,



Je kunt jouw telefoon het beste koppelen aan jouw computer. Je hebt hiervoor wel iTunes nodig. Hiermee kun je de iPhone leeghalen en instellen als nieuwe iPhone. Zo zet hij de oude gegevens dus niet terug.



Hierna kun je zelf een Apple ID aanmaken. Gaat dat lukken?



Groetjes,

Angela
Hallo Angela,

Kijk daar heb je wat aan !,

Intussen kwam er iemand bij me langs die dat ook wist en die heeft alles voor me geregeld.

Niettemin : heel erg bedankt voor de reactie

Groet Johan
Hoi MarianneP,



Fijn om te lezen dat het allemaal gelukt is! Graag gedaan namens Angela.



Mocht je hier verder nog vragen over hebben, dan weet je ons te vinden.



Groetjes,

Estelle

Reageer