.

Beantwoord

Van prepaid naar Sim only, maar wel nieuwe simkaart nodig, kan dat?

  • 11 April 2015
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

Beste Allemaal,

Ik wil overstappen van prepaid naar sim only. Ik heb een nieuwe mobiel gekocht, maar daar heb ik een mini simkaart voor nodig en mijn huidige simkaart heeft dat niet. Ik wil mijn nummerbehouden, maar ik heb dus een mini simkaart nodig. Als ik overstap op een simyo abonnement, krijg ik dan zo'n simkaart met mijn nummer erop erbij of gaat dat extra geld kosten en kan het ĂĽberhaupt?

Daarnaast vraag ik mij af hoelang het duurt voor dat ik mijn abonnement kan gebruiken, dus ik sluit een abonnement af en hoelang duurt het dan voor ik van het abonnement gebruik kan maken?

Alvast bedankt!! :)

Groetjes,
Judith
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 11 April 2015, 20:33

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Judith,

Welkom op het Simyo Forum.

Je hebt al een Simyo sim-kaart? Is deze nog geen 3-in-1 want dan kan je hem al mini maken.
Heb je dit niet moet je een vervangende sim-kaart aanvragen. Hier zitten wel kosten aan.
Heb je je vervangende sim-kaart ontvangen kan je direct je sim-kaart omzetten van prepaid naar sim-only en een abonnement kiezen. Deze gaan dan direct in.

Heb ik je zo goed geholpen?
Hoi juud648.

Hier vind je de beschrijving op simyo.

Greetings,
Friesian 🙂
Badge +8
Hoi juud648,

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je nieuwe mobieltje :)
Als je nu niet het gewenste formaat simkaart hebt, dan bestel je inderdaad een vervangende simkaart. Onder deze link vind je een uitgebreide uitleg hoe je dat doet.
Als je je nieuwe simkaart geactiveerd hebt, kun je via de overstaplink op Mijn Simyo overstappen naar een abonnement. uitleg daarover vind je onder Friesians link 🙂
Je aansluiting wordt dan binnen 48 uur omgezet naar een abonnement.

Hebben maikel.twinnie, Friesian en ik je vraag zo helemaal beantwoord?

Groetjes,
Charlene

Reageer