Skip to main content
Hallo, ik ben al heel lang Prepaid-klant bij Simyo en wil nu overstappen naar Sim only.

Bij de keuze voor een abonnement wordt echter €15 aansluitkosten aangegeven.

Moet ik als bestaande klant toch die aansluitkosten betalen?
Nee, als bestaande klant hoef je dan geen aansluitkosten te betalen.



Zie: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-prepaid-naar-sim-4?c=4
Hoi YTS, welkom op het Simyo forum!



Leuk dat je gaat overstappen naar een Sim Only. Je hoeft natuurlijk geen aansluitkosten te betalen zoals RicoK al zegt 😳 Dit hoeft niet omdat je al klant bij ons bent.



RicoK heeft een goede link toegevoegd. Hierin zie je de stappen die je kunt doorlopen. Je logt dus in op je Mijn Simyo pagina en gaat naar het tabblad Overzicht. Daar zie je onderaan de pagina de overstapbutton staan "Stap over naar Sim Only". Je aansluiting wordt vervolgens binnen 48 uur omgezet naar Sim Only. Ook hou je dezelfde simkaart.



Geef je aan ons door of het lukt?



RicoK; dankjewel voor je reactie 😃
beste Naomi, RicoK, ik heb meerdere pogingen ondernomen zonder resultaat, ik heb nu een mailtje naar de klantenservice gestuurd. Groetjes, Yvonne
Hoi YTS,



Nieuwsgierig als ik ben heb ik je mailtje er even bij gezocht. Het is me nu in elk geval duidelijk waar het probleem lag.

Je had nog geen rekeningnummer geactiveerd, en dat heb je nu gedaan. Dit had ik zelf ook wel eerder kunnen zien; excuses daarvoor.

Verder krijg je de standaard contract informatie te zien bij het kiezen van je bundels. Dus ook de aansluitkosten, maar geloof me; die zul je niet terugzien op je factuur.



Het mailtje zal ik dan ook als 'behandeld' afsluiten.

Reageer