.

Beantwoord

Van Android naar Apple, vervangende simkaart nodig?

  • 1 April 2014
  • 2 reacties
  • 2993 Bekeken

Badge +1
Beste Simyo,

Ik stap over van een Android toestel naar een iPhone. Nu moet ik dus een andere simkaart hebben maar als ik mijn huidige simkaart bekijk zit er een inkeping in welke precies het goede formaatt heeft voor een iPhone. Klopt het dat dit bij voorbaat zo gemaakt is zodat je tussentijds kunt wijzigen of dien ik een nieuwe simkaart aan te vragen?

Mvg,
Sebastiaan
icon

Beste antwoord door Kim 2 April 2014, 09:36

Bekijk originele reactie

2 reacties

Dat ligt aan het type iphone.
Controleer op micro of nano sim.
Micro zit in standaard kaart kan indien nodig in een telecomwinkel er uit geknipt worden.
Anders heb je een nano kaart nodig.


Groetjes
Friesian
Badge +6
Beste Simyo,

Ik stap over van een Android toestel naar een iPhone. Nu moet ik dus een andere simkaart hebben maar als ik mijn huidige simkaart bekijk zit er een inkeping in welke precies het goede formaatt heeft voor een iPhone. Klopt het dat dit bij voorbaat zo gemaakt is zodat je tussentijds kunt wijzigen of dien ik een nieuwe simkaart aan te vragen?

Mvg,
Sebastiaan


Hoi SebasR,

Het klopt inderdaad wat Friesian aangeeft, als je een iPhone 5, 5S of 5C hebt, dan heb je een nano simkaart nodig, heb je een 'oudere' versie, dan heb je een micro simkaart nodig.

Ik zie dat je van ons in december een combi simkaart hebt ontvangen, daar kan je inderdaad een micro simkaart "uitdrukken".
Heb je een nano simkaart nodig, dan raad ik je aan deze te bestellen via Mijn Simyo >> Mijn instellingen & simkaart >> Aanvragen vervangende simkaart. Dit kost eenmalig €5.

Reageer