Skip to main content
Veel soortgelijke berichtjes voorbij zien komen en zo te zien eenvoudig te verhelpen.

Na diefstal een nieuwe simkaart aangevraagd, geactiveerd, maar helaas de melding "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruikt gesteld" wanneer ik een uitgaande oproep wil plegen. Welke superheld kan dit verhelpen?



Thanks!
Had je na de diefstal de oude wel geblokkeerd? Zo niet, dan heb je kans dat er buitensporig gebruik van is gemaakt en dat je daarom die melding krijgt.



Andere reden is misschien de vertraging in het activeren. Soms helpt het herstarten van je toestel even, waar bij je eerst voor 15 minuten je simkaart even uit je toestel haalt.



Kun je wel gebeld worden?
Thanks voor het meedenken! Ja geblokkeerd, deze simkaart in een andere telefoon gestopt en ook tussendoor langere tijd uitgezet inderdaad en ik kan niet gebeld worden.
opgelost!
Hoi emmaaa2222, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat onhandig dat je simkaart niet meteen is geactiveerd, nadat jij dit zelf had gedaan via Mijn Simyo. Dit is namelijk wel gebruikelijk. Gelukkig heb je inmiddels contact opgenomen met onze klantenservice en is je simkaart door ons gedeblokkeerd. Bedankt dat je ons hiervan op de hoogte hebt gebracht!



Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je dan terug op het Simyo forum?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je hulp Raytje!

Reageer