.

Beantwoord

Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld

  • 27 June 2014
  • 6 reacties
  • 506 Bekeken

Badge
Hallo,

Mijn telefoon gaf gister aan dat mijn simkaart niet geĂŻnstalleerd was. Ik heb hierover mailcontact met jullie gehad en na nĂłg een keer mijn simkaart er in en er uit halen en vervolgens de telefoon opnieuw aan- en uitzetten was mijn simkaart weer zichtbaar. Ik kreeg een mail dat mijn simkaart was gereset, maar nu krijg ik dus de melding dat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is.
Ik kan nu dus niet bellen/smsen/internetten en jullie klantenservice is pas na het weekend weer open. 
Kunnen jullie mij alsjebieft helpen zodat ik dit weekend bereikbaar ben?

Mvg,
Merel
icon

Beste antwoord door Dries 30 June 2014, 11:57

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Bij 'mijn gegevens' zie ik nu dat mijn simkaart geblokkeerd is. Zouden jullie deze zsm weer actief kunnen maken?
Reputatie 2
Badge +6
Hoi MerelvdE,

Welkom op het forum van Simyo :)

Het lijkt erop dat er iets mis is gegaan met de reset van je simkaart 😞 Dit is een fout vanuit ons en wil ik je graag excuses voor aanbieden. Afgelopen zaterdag is je simkaart weer correct aangesloten op het netwerk. Je zou nu dus weer bereikbaar moeten zijn.

Zou je willen aangeven of dit klopt?
Badge
Hoi MerelvdE,

Welkom op het forum van Simyo :)

Het lijkt erop dat er iets mis is gegaan met de reset van je simkaart 😞 Dit is een fout vanuit ons en wil ik je graag excuses voor aanbieden. Afgelopen zaterdag is je simkaart weer correct aangesloten op het netwerk. Je zou nu dus weer bereikbaar moeten zijn.

Zou je willen aangeven of dit klopt?


Dit klopt!
Reputatie 5
Badge +11
Dank je voor je terugkoppeling!
Hallo,

Ik heb hier ook last van. Vanavond aangemeld maar ik krijg ook het bandje
Badge +8
Hoi hejijdaar,

Welkom op het forum :)

Wanneer je een simkaart activeert, is deze meestal meteen actief. Ik zie dat het bij jou helaas iets langer heeft geduurd, excuses daarvoor, maar dat je inmiddels gebruik kunt maken van de aansluiting.

Klopt dat?

Groetjes,
Charlene

Reageer