Skip to main content
Beantwoord

Update aanbiederinstelling melding cq update op Iphone 13

• June 16, 2026
  • 2 reacties
  • 12 Bekeken

Ha-ns W
Forum|alt.badge.img+1

Kreeg van de week een melding van Apple bovengenoemde tekst als ik het goed gelezen heb. Zijn er meerdere mensen die deze melding gekregen hebben van Apple?. Heb gelezen dat het te maken heeft met een kleine update van de simkaart eventueel. Heb deze geaccepteerd. Ik zie dat ik versie KPN.NL 70.1 heb is dit idd de laatste versie. Kan zijn dat het totaal iets anders is geweest was weer te snel met het vingertje en goed lezen. Afijn het blijft een beetje hangen bij me vandaar dat ik deze vraag stel misschien hebben meerdere mensen iets ongewoons voorbij zien komen op hun IPhone.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Ha-ns W,

Bedankt voor je bericht. 

Zelf gebruik ik ook iPhone maar deze melding zegt mij niks op dit moment. Wel heb ik de melding even opgezocht en komt het volgende naar boven:

'’Een melding over aanbiederinstellingen (ook wel bekend als carrier-instellingen) is volkomen veilig. Je provider (zoals KPN, Vodafone of Odido) voert hiermee kleine technische updates door om je mobiele verbinding, 5G-ondersteuning of bellen via wifi te optimaliseren. Klik gerust op 'Werk bij' om de update direct te installeren.'

Op deze pagina van Apple kan je nog wat meer informatie erover teruglezen. 

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Amy

2 reacties

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • June 17, 2026

Hoi ​@Ha-ns W,

Bedankt voor je bericht. 

Zelf gebruik ik ook iPhone maar deze melding zegt mij niks op dit moment. Wel heb ik de melding even opgezocht en komt het volgende naar boven:

'’Een melding over aanbiederinstellingen (ook wel bekend als carrier-instellingen) is volkomen veilig. Je provider (zoals KPN, Vodafone of Odido) voert hiermee kleine technische updates door om je mobiele verbinding, 5G-ondersteuning of bellen via wifi te optimaliseren. Klik gerust op 'Werk bij' om de update direct te installeren.'

Op deze pagina van Apple kan je nog wat meer informatie erover teruglezen. 

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Amy

Ha-ns W
Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Beginner
  • June 17, 2026

@Amy Hartelijk dank voor je snelle reactie. De info van Apple had ik ook al gelezen.