Skip to main content
hallo

ik zou graag snel hulp willlen met het instellen van mn nieuwe simkaart aangezien ik nu niet kan bellen en een zieke baby heb.

ik heb een de nieuwe simkaart volgens instructie geactiveerd. Daar stond ook de pincode( staat dezelfde als van mn oude simkaart). Die code heb ik 3x in gevoerd maar nu is ie geblokkeerd want fout

help me aub snel verder
Bij een nieuwe Simkaart krijg je ook nieuwe codes. Deze worden ook per mail gestuurd maar komen soms in je ongewenste / spambox terecht. Check dus even je mailbox. En gebruik die codes. Je zal nu een pukcode moeten invoeren denk ik.
ok helder
Hoi monika verboon, welkom op het forum van Simyo!



Top dat Raytje je al goed heeft geïnformeerd. Dankjewel Raytje 😃



Monika verboon werkt alles naar behoren? 🙂
wb de simkaart inmiddels wel; probeer via itunes een backup te maken maar neemt steeds al mijn apps niet mee.. nog tips?
Hoi monika verboon,



Goed om te horen dat je nu in elk geval weer bereikbaar bent! Helaas weet ik niet zo heel veel van iOS af, vandaar dat ik je verwijs naar deze pagina. Misschien kun je de Backup maken via iCloud als het via iTunes niet lukt?



Groetjes, Tiury
dank voor de reactie. Ik heb beiden gedaan; met icloud en itunes..nemen beiden mijn apps niet mee. iemand suggesties?
Ik heb ook niet veel verstand van iOS maar kun je bij de synchronisatie instellingen kiezen wat er gesynced moet worden? Misschien is dat de oplossing?
ik heb wel gesynchroniseerd maar nog geen synchronisatie opties in de telefoon gevonden... iemand tips?
Lees de support pagina van Apple eens als je wilt?



https://support.apple.com/nl-nl/HT201253
gedaan... biedt nog geen oplossing...
Hoi monika verboon,



Dit lijkt me persoonlijk wel een moment om contact op te nemen met Apple of even langs een winkel te gaan. Zij krijgen training voor dit soort vragen, waar wij eigenlijk alleen verstand hebben van simkaartjes 😉.



Groetjes, Tiury

Reageer